برگزاری جلسه آموزشی مربیان و یاور مربیان پیشتازسازمان دانش آموزی شهر قدس

شهر قدس (پانا) - جلسه آموزشی مربیان و یاور مربیان پیشتازسازمان دانش آموزی شهر قدس با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و مربیان و یاور مربیان پیشتاز مدارس در سالن شهید دهنو شهر قدس برگزار شد .

کد مطلب: ۹۸۷۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه آموزشی مربیان و یاور مربیان پیشتازسازمان دانش آموزی شهر قدس

در این جلسه قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس در سخنانی اظهار داشت: تمام جهت گیری ما مسلمانان از قرآن کریم است و این کتاب آسمانی کاربرد گسترده ای در زندگی ما دارد و طبق آیات این کتاب آسمانی ما برای کسب موفقیت و رسیدن به اهداف مشخص باید نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشیم .

او در ادامه افزود : در مهاجرت پرندگان از مناطق سرد سیر به مناطق گرم سیر مشاهده می کنیم که همه باهم پرواز می کنند و در یک مسیر مشخص حرکت کرده تا به هدف مشخص شده برسند،پس ماهم برای رسیدن به اهدافمان باید در یک مسیر مشخص حرکت کنیم و به پیشرفت جامعه امروزی کمک کنیم و نقش داشته باشیم.

قاسمی توصیه کرد: از داشتن اهداف فردی و تک زیستی دوری کنید و از ایجاد دشمنی خودتان جلوگیری کنید تا بتوانید پیشرفت کنید و به اهداف مشخص برسید .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بیان داشت: هدف از ایجاد تشکیلات دانش آموزش پیشتازان کمک به پیشرفت جامعه و ایجاد همکاری و همدلی بین اعضای جامعه است که این هدف با ارزش به تمام اعضای جامعه کمک می کند و موجب پیشرفت جامعه می شود .

در ادامه جلسه مدرسین تشکیلات پیشتازان آموزشهای لازم در مواردی از جمله ،هویت پیشتازان، فریادهای شادی، نظام جمع، امداد نجات، جهت یابی کوهنوردی و نقشه خوانی ،گره زنی و چوب بندی اطلاعاترا در اختیار مربیان و یاور مربیان پیشتاز قرار دادند .

/خبرنگار : آرین کشاورز/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار