افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی در نگارخانه کمال الملک پاکدشت

پاکدشت(پانا) - به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت نمایشگاه طراحی، نقاشی و هنرهای تجسمی در نگارخانه کمال الملک امام خمینی(ره)شهرستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۸۷۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه  هنرهای تجسمی در نگارخانه کمال الملک پاکدشت

مراسم افتتاح نمایشگاه تجسمی درنگارخانه کمال الملک شهرستان پاکدشت با حضور محسن وند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد رحیمی مسئول دفتر امام جمعه، رضا فرجی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، بهمن قاسمی مسئول انجمن هنرهای تجسمی و جمعی از شرکت کنندگان و هنرجویان آموزشگاه های تجسمی برگزار شد.

حمید محسن وندرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاح نمایشگاه طراحی، نقاشی و هنرهای تجسمی گفت: بی شک برپایی نمایشگاه‌ها در توسعه و آشنایی بیشتر هنر تجسمی در بین جامعه نقش پررنگی دارد و در ایجاد انگیزه و رقابت در بین علاقه مندان به این رشته موثر می باشد.

او در ادامه افزود: به همت انجمن هنرهای تجسمی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت نخستین جشنواره طراحی در دو بخش نمایشگاهی و کارگاه آموزشی « ورک شاپ » در نگارخانه کمال الملک مجتمع امام خمینی(ره) افتتاح شد .

او بیان داشت: این اداره همانند گذشته از برگزاری نمایشگاه‌های هنرجویی و کارگاه‌های آموزشی استقبال میکند و از هرگونه حمایت و همکاری در این زمینه دریغ نمی کند و در این نمایشگاه تعداد بیست و سه اثر در سبک سیاه قلم و رنگ روغن در نگارخانه کمال الملک مجتمع امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشد.

قاسمی مسئول انجمن هنرهای تجسمی پاکدشت نیزدر ادامه گفت: این جشنواره رقابتی با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر در رشته طراحی برگزار شد که فراخوان این جشنواره در مدارس و آموزشگاه‌های تجسمی سطح شهرستان در غالب پوستر و بروشور ارسال شد که مورد استقبال خوب مدارس قرار گرفت.

او در ادامه افزود: در حاشیه این نمایشگاه کارگاه خوش نویسی با حضور هنرجویان انجمن خوشنویسی با هدف ایجاد انگیزه در بین هنرجویان و ارائه آثار بومی در قالب کتابت شکسته،تحریری،نستعلیق و اشعار آیینی برگزار شد.

قاسمی اظهار داشت: کارگاه آموزشی شاهنامه خوانی ویژه کودکان به مدیریت زهرا آذری و فاطمه عباسی و در بخش نوجوانان به مدیریت صغری مولایی نیزبرگزار شد که در این کارگاه اعضای باشگاه شاهنامه خوانی به اجرای داستان هایی از شاهنامه پرداختند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار