همزمان با هفته پژوهش انجام شد:

بررسی راهکارهای علمی بهره گیری از ظرفیت استارت آپ ها در طرح های اشتغال امداد

زنجان (پانا) - با هدف ترویج وتقویت روحیه تلاش وپویایی علمی در فرهنگ سازمانی نشست علمی کارکنان کمیته امداد استان زنجان با حضور اساتید مرکز رشد پارک علم وفناوری استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۷۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بررسی راهکارهای علمی بهره گیری از ظرفیت  استارت آپ ها در طرح های اشتغال امداد

هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در این نشست با تبریک هفته پژوهش گفت: دومولفه مهم کمیته امداد یعنی ایجاد در آمد با ثبات و پایدار وتوانمندسازی مددجویان با اهداف سازمانی مرکز رشد پارک علم وفناوری که تسهیل فرایند اشتغالزایی مبتنی بر فناوری و با تولید ثروت و ارزش افزوده بالا در جامعه است هم‌پوشانی دارد. که می‌تواند برای مددجویان کمیته امداد موثر باشد.
وی هم افزایی برای توسعه اشتغال پایدار اقشار آسیب پذیر به ویژه فارغ التحصیلان، مشارکت در ساماندهی و ارائه خدمات به استارت آپ‌های فعال در حوزه صنایع خلاق و دانش بنیان مرتبط با کمیته امداد، معرفی رشته های آموزشی جدید و دانش بنیان برای آموزش مددجویان و معرفی مشاغل وتو لیداتی که در قالب کارگاه های کوچک و خانگی قابل اجرا برای اشتغال را از جمله اهداف همکاری کمیته امداد با مرکز رشد پارک علم وفناوری استان دانست.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان افزود: پژوهش زمانی ارزش دارد که تبدیل به دانایی وتوانایی شده ودر عمل بکار گرفته شود وبهبود مستمر وتعالی سازمانی را به همراه داشته باشدو هر سازمان برای رسیدن به موفقیت به سه عنصر دانش ،خلاقیت وبهره وری نیاز دارد.
صفری با اشاره به اینکه هدف اصلی کمیته امداد در همکاری با مرکز رشد پارک علم وفناوری، افزایش سطح رفاه افراد تحت حمایت با ایجاد اشتغال پایدار برای آنهاست گفت: ،به منظور رونق کسب و کارهای نوین در حوزه صنایع خلاق دانش بنیان و نوآور با مشارکت کسب و کارهای خلاق و بهره گیری از تخصص های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و کاربردی متقابل در امر توسعه علمی و فناوری به ویژه اقشار آسیب پذیر تفاهم نامه همکاری فی مابین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ومرکز پارک علم فناوری استان منعقد شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان با توجه به تشکیل هسته تخصصی محرومیت زدایی در امداد افزود:در بین جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان استعدادهای درخشان که صاحب ایده واختراع می باشند وجود دارد لذا با معرفی آنان به مرکز پارک علم وفناوری از فکر ،ایده این افراد در جهت تبدیل شدن ایده ها به محصول استفاده می شود.
خانم عبدالهی از اساتید مرکز پارک علم وفناوری استان نیز با تقدیر از عملکرد کمیته امداد در اهمیت وتوجه به برنامه های علمی ونوین ضمن تشریح فعالیت های این سازمان آمادگی مرکز را برای ارائه آموزشهای لازم برای افراد تحت حمایت واستفاده از ظرفیت های پارک اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار