برگزاری اولین جلسه هیئت امنای آموزشگاه ماندگار دکتر شریعتی زنجان

زنجان (پانا) - اولین جلسه هیئت امنای دبیرستان ماندگار دکتر شریعتی با حضور رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش، رئیس شورای شهر و سایر اعضا و مدعوین در محل آموزشگاه ماندگار دکتر شریعتی زنجان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۸۷۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه هیئت امنای آموزشگاه ماندگار دکتر شریعتی زنجان

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه با اشاره به اختیارات وسیع هیئت امنای مدرسه ماندگار، خواستار بهره گیری بیش از پیش از ظرفیت قانونی آن در راستای اعتلای سطح خدمات آموزشی و تربیتی در این آموزشگاه شد.

رفیعی با اشاره به اهمیت سابقه تاریخی و فرهنگی بنای این مجموعه، این مدرسه را به جهت تربیت انسان های فکور و عالم و تاثیر گذار در سطوح ملی و استانی حائز اهمیت و راز ماندگاری آن دانست و افزود: این مجموعه به جهت داشتن پتانسیل و قابلیت های متعدد و متنوع فرهنگی بایستی بیش از پیش نسبت به معرفی آن اقدام شود.

وی در ادامه نسبت به تدوین طرح جامع آموزشی، پرورشی و فرهنگی و تلاش در جهت ارتقا سطح مشارکت‌های مادی و معنوی سایر ارگان ها و نهادهای دولتی و مردم نهاد تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به تجارب ارزشمند مدارس ماندگاردر سایر نقاط کشور خواستار بکار‌گیری این تجربیات در راستای ارتقا فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در تنها مدرسه ماندگار استان شد.

شایان ذکر است در پایان ضمن بیان پیشنهادات و نظرات از طرف هر یک از اعضا هیئت امنا، معاون آموزش متوسطه گزارشی از روند اجرایی نحوه انتخاب مدرسه ماندگار دکتر شریعتی زنجان ارائه نمود و بازدید از بخش های مختلف این مدرسه صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار