مشاور سازمان دانش‌آموزی:

سازمان دانش‌آموزی کلینیک رفع آسیب‌های اجتماعی و توانمند کردن دانش‌آموزان با فعالیت‌های مشارکتی و گروهی است

تهران (پانا) - مشاور سازمان دانش‌آموزی این سازمان را کلینیک رفع آسیب‌های اجتماعی و توانمند کردن دانش‌آموزان با فعالیت‌های مشارکتی و گروهی دانست.

کد مطلب: ۹۸۷۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی کلینیک رفع آسیب‌های اجتماعی و توانمند کردن دانش‌آموزان با فعالیت‌های مشارکتی و گروهی است

علی‌نقی یزدان‌پناه مشاور سازمان دانش‌آموزی در دومین روز نشست هم‌اندیشی مدیران سازمان با طرح چند سوال گفت: «برخی از سوالات بنده موضوعاتی مبتنی‌بر این موارد است که حیات سازمان به چه چیزی بستگی دارد، مشهوریت سازمان به چه چیزی است، در فضای بیرون چه تعریفی از سازمان باید باشد و اکنون در چه وضعیتی قرار داریم.»

او ادامه داد: «برای پاسخ به سوال اول می‌گویم حیات سازمان به تحقق امر تربیت است اما جواب سوال دوم این است که مشهوریت سازمان باید به اثربخشی فعالیت‌های سازمان باشد.»

یزدان‌پناه پاسخ سوال سوم را اینطور بیان کرد که سازمان کلینیک رفع آسیب‌های اجتماعی و توانمند کردن دانش‌آموزان با فعالیت‌های مشارکتی و گروهی است. او در ادامه گفت: «از قدرت لایزال بچه‌ها در سازمان دانش‌آموزی بهره ببرید. رفت و آمد بچه‌ها را به سازمان تسهیل و از انرژی آنان استفاده کنید.»

مشاور سازمان دانش‌آموزی گفت: «سازمان یک تربیت استمرار یافته را دنبال می‌کند که رشد فرد را حس می‌کنیم زیرا مهم‌ترین کار، کار تشکیلاتی است.»

یزدان‌پناه در ادامه افزود: «اگر می‌خواهید در سازمان اثربخشی باشد کار تشکیلات را جدی بگیرید. به کار دانش‌آموزی بپردازید زیرا شما متخصص کار دانش‌آموزی هستید‌.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار