صلاحیت ۹۲ درصد داوطلبان مجلس یازدهم در ارومیه تایید شد صلاحیت ۹۲ درصد داوطلبان مجلس یازدهم در ارومیه تایید شد

ارومیه (پانا) - فرماندار ارومیه گفت: پس از پایان مهلت بررسی تایید صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی، ۹۲ درصد از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در این شهرستان از سوی هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شدند.

کد مطلب: ۹۸۷۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
صلاحیت ۹۲ درصد داوطلبان مجلس یازدهم در ارومیه تایید شد صلاحیت ۹۲ درصد داوطلبان مجلس یازدهم در ارومیه تایید شد

علیرضا ملامحمدی‌زاده افزود: شمار نهایی داوطلبان ثبت‌نامی مجلس از ارومیه ۱۶۳ نفر بود که ۶ نفر از انان انصراف خود را اعلام کردند.

وی ادامه داد: از میان داوطلبان باقی‌مانده ۱۵۰ نفر توسط هیات‌های اجرایی مورد تایید قرار گرفت و هفت نفر نیز رد صلاحیت شدند.

وی اضافه کرد: هیات‌های اجرایی وضعیت تایید یا رد صلاحیت داوطلبان را در سامانه وارد کرده و امروز نتیجه را به داوطلبان اعلام می‌کنند.

فرماندار ارومیه گفت: داوطلبانی که به رد صلاحیت خود اعتراض داشته باشند از امروز / چهارشنبه ۲۷ آذر/ می‌توانند اعتراض خود را طرح کرده و از طریق هیات نظارت پیگیری کنند.

ملامحمدی‌زاده ادامه داد: هیات نظارت در بررسی اولیه شکایت‌ها ۱۰ روز فرصت دارد تا درباره صلاحیت تمامی داوطلبان اعم از تایید صلاحیت‌شدگان یا آنان‌که صلاحیت‌شان در هیات‌های اجرایی تایید نشده‌اند، اظهارنظر کند.

مردم آذربایجان‌غربی نیز همزمان با سراسر کشور در روز دوم اسفند امسال در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند تا ۱۲ نماینده این استان را از ۱۰ حوزه انتخابیه وارد مجلس کنند؛ حضور ۱۲ نماینده اصلح و تاثیرگذار از این استان در جمع ۲۹۰ نفری مجلس یازدهم می‌تواند در روند توسعه استان تاثیرگذار باشد و مردم نیز زمینه‌سازی برای توسعه را باید از مسیر خانه ملت و قانونگذاری دنبال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار