مرکز نیکوکاری در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه افتتاح شد

ارومیه (پانا) - قائم مقام کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: هدف از راه اندازی مرکز نیکوکاری در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه این است که بتوانیم از ظرفیت طلاب در راستای حل مشکلات معیشتی، فرهنگی و اجتماعی جامعه استفاده کنیم.

کد مطلب: ۹۸۷۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مرکز نیکوکاری در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه افتتاح شد

رضا مهر افروز امروز در مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه که با حضور مسئولین کمیته امداد و برخی روحانیون شهر در حسینیه این مدرسه برگزار شد اظهار داشت: کمیته امداد با هدف کمک به افرادی که توانایی لازم برای اداره زندگی خود را ندارند، راه‌اندازی شده است تا بتواند بخشی از مشکلات مردم را حل کند.

وی ادامه داد: کمک‌های کمیته امداد بخش‌های مختلفی دارد که کمک‌های معیشتی، تامین مسکن، حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی نمونه‌ها آن است

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: کمیته امداد با کمک‌ها و مساعدت‌های خود توانسته به بسیاری از نیازمندان اشتغال ایجاد کرده و آن‌ها را به خودکفایی برساند.

وی افزود: از اهداف مهم‌ کمیته امداد ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری است که در آیات و روایات بر آن تاکید فراوان شده است.

مهر افروز بیان داشت: کسی که به نیازمندی کمک می‌کند، تنها به آن فرد کمک نکرده است، بلکه هم فرد و هم جامعه را به سمت احسان و خوبی‌ها می‌کشاند.

وی اضافه کرد:کمیته امداد در امر رسیدگی به نیازمندان، محتاج یاری همه مردم است و این امر محقق نمی‌شود، مگر با کمک مردم و باید از ظرفیت همه در امر کمک به مستمندان استفاده کرد.

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان‌غربی در پایان گفت: هدف از راه اندازی مرکز نیکوکاری در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه این است که بتوانیم از ظرفیت طلاب در راستای حل مشکلات معیشتی، فرهنگی و اجتماعی جامعه استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار