رییس شورای هماهنگی بانک‎‎های استان یزد؛

رمز دوم پویا از اول دیماه اجرایی می شود

یزد (پانا) - رضایی با اشاره به ارائه منابع بانک ها و ارائه تسهیلات گفت: مطالبات بانک ها در استان یزد ۱۴۰۰ میلیارد تومان است.

کد مطلب: ۹۸۷۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد

« محمد رضایی» در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: بانک ملی ایران یکی از بانک های مهم کشور است که بر پایه مسئولیت خود بایستی وظایف را به خوبی انجام دهد که در استان یزد نیز توانسته ایم در سال 95 رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهیم و امسال نیز در منطقه رتبه برتر را به خود اختصاص داده ایم.

رییس شورای هماهنگی بانک‎‎های استان یزد افزود: ما آمادگی کمک به صنایع تولیدی و اقتصادی استان داریم و سعی داریم تا به مردم و فعالان اقتصادی حمایت های لازم را داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به تحریم هایی که با آن مواجه هستیم معتقدیم که پرچم دار تولید و اقتصاد کشور ما، بخش خصوصی است و در این راستا سعی داریم تا به این بخش کمک کنیم و حمایت های لازم را داشته باشیم.

رضایی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های خوبی که بانک ملی دارد در بانکداری الکترونیک ادعا داریم که بسیاری از مشکلات را کاهش داده ایم و در شبکه بانکی نیز این رویکرد را دنبال می کنیم.

وی گفت: از اول دی ماه رمز یکبار مصرف اجرایی می شود که مشتریان بانکی باید با مراجعه حضوری و یا از طریق شبکه بانکی، رمز دوم یکبار مصرف را تولید کرده و انتقال پول را بر این اساس داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی بانک‎‎های استان یزد بیان کرد: رمز دوم یکبار مصرف روش مهمی است که از اول دیماه بدون آن قابلیت انتقال در شبکه بانکی وجود ندارد.

رضایی بیان کرد: منابع در استان مصرف می شود و شورای هماهنگی بانک ها نیز بالای 90 درصد تسهیلات را به مردم پرداخت کرده و یا در قالب تعهدات نیز به اجرا رسانده است.

وی افزود: بانک ها در استان یزد علاوه بر اعطای تسهیلات، با ابزارهای مالی نسبت به گشایش در امر اقتصاد استان فعال بوده اند و بالای صددرصد منابع خود را در اختیار بخش های خصوصی قرار داده اند.

رییس شورای هماهنگی بانک‎‎های استان یزد گفت: استاندار یزد تلاش های برای انتقال حساب شرکت های بزرگ به استان داشته اند اما انتقال حساب این شرکت ها نیازمند انتقال به صورت کم کم است و مدت زمان خاصی نیازمند است.

وی با اشاره به تفکر مبنی بر این که فعالین اقتصادی فکر می کنند اختیارات بانکی در استان کم است گفت: ما می توانیم هر میزان تسهیلات را در استان دریافت کرده و اختیارات کاملی داریم که می توانیم با هماهنگی مرکز به شرکت های خصوصی ارائه دهیم.

رضایی گفت: با توجه به آمار بالای جرایم اینترنتی مبنی بر سرقت های اینترنتی، یکی از لازمه های انتقال پول دریافت رمز اینترنتی یک بار مصرف است.

رییس شورای هماهنگی بانک‎‎های استان یزد بیان کرد: شورای هماهنگی بانک ها 17 بانک را شامل می شود که 220 هزار میلیارد ریال منابع داریم و 160 هزار میلیارد ریال پرداخت تسهیلات داشتیم که با جمع تعهدات 40 هزار میلیارد است .

منبع؛ شبستان

رضایی ادامه داد: بیش از 400 شعبه بانکی و 4 هزار نفر در شبکه بانکی استان نیرو داریم و بابت وجه به بانکداری الکترونیک سعی داریم شبکه الکترونیکی را چابک سازی کنیم.

وی افزود: مطالبات ما در استان 1400 میلیارد تومان است که طلب ما از کسانی است که عملا پول و تسهیلات را بازنگردانده اند و این باعث ضربه به اقتصاد استان می شود اما افرادی که پول بانک ها را پس نمی دهند هشدار می دهیم که نسبت به پرداخت بدهی اقدام کنند تا بتوانیم به اقتصاد استان کمک کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار