مسئول گشت‌ اداره کل تعزیرات حکومتی استان:

۲۱۷ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان تشکیل شد

سمنان (پانا) - مسئول گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان از تشکیل ۲۱۷ فقره پرونده تخلف صنفی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۷۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
۲۱۷ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان تشکیل شد

حسین نظری در تشریح آمار فعالیت‌های تعزیرات حکومتی در استان سمنان بعد از گرانی بنزین اظهار کرد: از ۲۵ آبان‌ماه امسال هم‌زمان با افزایش قیمت بنزین تا ۱۱ آذرماه، ۴۷ گشت مشترک انجام و ۲۱۳ واحد بازرسی انجام شد.

وی ادامه داد: ۷۳ واحد صنفی در این بازرسی‌ها متخلف شناخته شده است؛ بیشترین تخلف مشاهده شده با ۸۴ مورد مربوط به عدم درج قیمت و سپس عدم ارائه فاکتور و گران‌فروشی و تقلب و عدم رعایت مقررات نظام صنفی بوده است.

مسئول گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان با تأکید بر اینکه پرونده‌های جدای از گشت مشترک با توجه به طرح نظارتی با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط ۲۱۷ مورد پرونده تخلفاتی بوده، تصریح کرد: ارزش پرونده‌های تشکیل شده، ۸۳۴ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۵۶۰ ریال است.

نظری با اشاره به اینکه پرونده‌های تخلفات صنفی در شعبه در حال رسیدگی است، اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت بنزین، با گزارش‌های مردمی در محل تخلف حضور پیدا و به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنیم و این اقدام در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار