430 میلیارد ریال در خط مترو مشهد-گلبهار-چناران هزینه شد

چناران (پانا) - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: 430 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته به خط متروی مشهد-گلبهار-چناران در سال 98 هزینه شده است.

کد مطلب: ۹۸۷۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
430 میلیارد ریال در خط مترو مشهد-گلبهار-چناران هزینه شد

هومن گریوانی با اشاره به اینکه 80 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تامین شده است، افزود: 350 میلیارد ریال دیگر نیز از محل سفر ریاست جمهوری به استان خراسان رضوی اختصاص یافته که این مبلغ اعتبار جذب و هزینه شده است.
وی با بیان اینکه علاوه بر تخصیص این منابع اعتباری، شرکت عمران گلبهار به منظور تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه خط مترو از منابع داخلی این شرکت هزینه کرده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی سفر اخیر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به شهر جدید گلبهار دستور ریل گذاری بخشی از مسیر مترو مشهد- گلبهار صادر شد که در این جهت پیگیری های لازم به منظور خریداری ریل و برگزاری مناقصه در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار اذعان کرد: با عنایت به شرایط تحریم کشور مسلما مشکلاتی اعتباری و نقدینگی وجود دارد که مانعی در پیشرفت کار ایجاد نخواهد کرد و این پروژه در تمامی فازها فعال خواهد بود.
گریوانی همچنین ابراز امیدواری کرد: 370 میلیارد ریال اعتبار در لایحه بودجه 99 برای متروی مشهد-گلبهار-چناران پیش بینی شده است که امیدواریم ضمن تصویب این اعتبار مبلغ آن نیز به منظور تسریع در پیشرفت پروژه افزایش پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار