تاکیدفرماندار اشکذر بر تدوین برنامه هدفمند،کارآمد و اثربخش سازمان های مردم نهاد دراشکذر

یزد(پانا)-فرماندار اشکذر در جلسه هیئت نظارت بر سازمان های مردم نهاد، فعالیت سازمان های مردم نهاد در سطح شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:تدوین برنامه هدفمند،کارآمد و اثربخش جهت تحقق اهداف مطلوب سازمان از جمله اصول مهمی است که از سازمان های مردم نهاد شهرستان باید به آن توجه داشته باشند.

کد مطلب: ۹۸۷۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکیدفرماندار اشکذر بر تدوین برنامه هدفمند،کارآمد و اثربخش سازمان های مردم نهاد دراشکذر

فرماندار اشکذر در جلسه هیئت نظارت بر سازمان های مردم نهاد، ضمن ارزیابی مطلوب فعالیت سازمان های مردم نهاد در سطح شهرستان، گفت: در حال حاضر تعداد پنج موسسه در شهرستان دارای مجوز فعالیت از فرمانداری هستند که در حوزه های مختلف بانوان، اجتماعی، آموزشی و پژوهشی، فرهنگی، مذهبی و قرآنی، محیط زیست و حمایتی فعال هستند.

هادی هادی نسب با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد در شهرستان با فعالیت و اقدام عملی برای گره گشایی از مشکلات شهرستان پای کار هستند، افزود: تدوین برنامه هدفمند، کارآمد و اثربخش و متناسب با شرایط جاری حاکم بر جامعه جهت تحقق اهداف مطلوب سازمان از جمله اصول مهمی است که از سازمان های مردم نهاد شهرستان باید به آن توجه داشته باشند.

فرماندار اشکذر خاطر نشان کرد: فعالیت تشکل ها و سمن ها در شهرستان در جهت تحقق مطالبات مردم و به عنوان کمک کار دولت بوده و علاوه بر اینکه می تواند باعث پویایی و رشد در جامعه شود، مشارکت شهروندان شهرستان در حوزه های مختلف را نیز به دنبال خواهد داشت.

در پایان این جلسه در خصوص نحو به ثبت رساندن تشکل ها و سمن ها در شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار