معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

کانونهای فرهنگی، تربیتی مراکزی برای تقویت هویت فرهنگی، دینی و ملی دانش آموزان است

شهرری (پانا)- اولین جشنواره دستاورد‌های فرهنگی، تربیتی شهرستان‌های استان تهران در کانون فرهنگی و هنری سمیه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۷۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
کانونهای فرهنگی، تربیتی مراکزی برای تقویت هویت فرهنگی، دینی و ملی دانش آموزان است

در حاشیه برگزاری این مراسم رحمت الله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری درگفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهارداشت: جشنواره کانونهای فرهنگی وتربیتی باهدف نمایش دستاوردها و توانمندیهای دانش آموزان شهرستانهای استان تهران برپا شده است.

او در ادامه افزود: کانونهای فرهنگی ،تربیتی مراکزی برای تقویت هویت فرهنگی، دینی و ملی و آشنا کردن دانش آموزان با ارزشهای فرهنگی و زمینه ارتباط صمیمی و معاشرت سازنده اجتماعی هستند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: درغرفه‌های نمایشگاه محصولاتی از قبیل صنایع دستی، مذهبی، علمی و پژوهشی ، گل و گیاه ،آشپزی و هنری که دانش آموزان در آن نقش داشته اند عرضه شده است.

قاسمی پور بیان داشت: غنی سازی اوقات فراغت با برنامه‌های متنوع همراه با ایجاد شادابی و نشاط از محورهای مهم کانون های فرهنگی و تربیتی است

اواذعان داشت: آموزش و پرورش در کنار آموزش دانش‌آموزان این مرز و بوم وظیفه پرورش استعدادها و توانمندی‌های دانش آموزان را نیز برعهده دارد و نمایش محصولات تولیدی دانش آموزان و کانونهای فرهنگی و تربیتی مدارس در نمایشگاه‌هایی از این دست می تواند زمینه‌های لازم برای افزایش انگیزه در دانش آموزان را فراهم سازد.

/خبرنگار: علی مهدی پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار