۲ هزار اصله نهال در اردبیل غرس شد

اردبیل (پانا) - معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل گفت: ۲ هزار اصله نهال در حاشیه جاده اردبیل مشگین شهر غرس شد.

کد مطلب: ۹۸۷۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
۲ هزار اصله نهال در اردبیل غرس شد

احد حسن زاده، معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل در مراسم غرس نهال که با حضور مردم، بسیج سازندگی و روحانیت حوزه علمیه اردبیل برگزار شد گفت: ۲ هزار اصله نهال در حاشیه جاده اردبیل مشگین شهر غرس شد.

او بیان کرد: در راستای طرح ملی نهضت جنگل کاری که از ۱۴ آذر ماه در استان اردبیل نیز با مشارکت مردمی همزمان با سراسر کشور آغاز شده تا اسفند ماه ادامه دارد.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بیان کرد: با اجرا شدن طرح ملی جنگل‌کاری و نهضت سبز می‌توان در پیشگیری از سیل، افزایش ذخایر منابع آب‌های زیر زمینی، صیانت از محیط زیست و حفظ خاک موفق عمل کرد.

حسن زاده با بیان اینکه پیشگیری از عواقب سخت زیست محیطی نیازمند مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی، واحد‌های تولیدی و صنعتی و آحاد مردم است، گفت: برای اجرای مناسب طرح نهضت سبز نهال‌کاری در استان اقدامات خوبی انجام شده است.

او ادامه داد: در قالب این طرح سال گذشته ۲ میلیون و۱۰۰ هکتار نهال کاری در استان انجام شد و امسال سه میلیون و ۶۰۰ هزار نهال تولید شده که تا سال ۹۹ این میزان به پنج میلیون نهال خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار