۳۰ باجه پست بانک روستایی در لرستان ایجاد شد

خرم‎آباد (پانا) مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: ۳۰ باجه جدید پست بانک در مناطق روستایی استان نصب و تاکنون ۲۳ دستگاه راه اندازی شده است.

کد مطلب: ۹۸۷۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
۳۰ باجه پست بانک روستایی در لرستان ایجاد شد

شهاب حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با پانا افزود: از این تعداد، سهم شهرستان نورآباد ۱۰، دورود پنج، کوهدشت سه، بروجرد سه، پلدختر سه، خرم‌آباد ۲، الیگودرز ۲ و الشتر ۲ باجه است.

حیدری با اشاره به اینکه هرکدام از این باجه‌ها مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند، گفت: منابع این طرح از محل طرح تکاپو تامین‌شده که از ۳۰ باجه بانکی دریافت‌کننده این تسهیلات، تعداد ۲۳ طرح به‌صورت کامل انجام‌شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: این باجه‌ها با هدف ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم برای انجام امور بانکی ایجاد شده و تلاش می شود مابقی باجه ها نیز امسال راه اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه ۷۱ دستگاه خودپرداز پست بانک در نقاط شهری و روستایی لرستان فعال است اظهار داشت: از این تعداد ۴۳ دستگاه از طریق وزارت ارتباطات برای استان در نظر گرفته شده که با مکان‌یابی مناسب و دقیق به منظور تامین رفاه حال مردم و جلوگیری از ترددهای غیرضروری روستاییان به شهرها جانمایی شده‌اند.

حیدری افزود: درحال حاضر گروه‌هایی با هدف توسعه خدمات دفاتر خدمات روستایی تشکیل شده‌ که در حال اولویت‌بندی و مکان‌یابی دقیق برای واگذاری مجوزهای جدید با هدف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر سایر دستگاه‌های اجرایی هستند.

به گفته وی منابع باجه های استان تا اسفند پارسال بیش از ۴۱۰ میلیارد و ۸۶۸ میلیون ریال بوده که با پیگیری های صورت گرفته در آخر آبان ماه امسال به بیش از ۶۵۳ میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار