5 دی ماه ‌نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران در استان یزد

یزد (پانا) - مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد از برگزاری نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران از پنجم دی ماه و با هدف افزایش آگاهی مردم استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۷۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
5 دی ماه ‌نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران در استان یزد

"محمود شاکری شمسی" در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران از برگزاری این نمایشگاه در یزد از پنجم دی ماه هم‌زمان با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی و سالروز حادثه زلزله بم به مدت ۴ روز تا تاریخ هشتم دی ماه سال جاری خبر داد.
شاکری شمسی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف افزایش آگاهی مردم استان و همشهریان برگزار می شود و دستگاه های عضو شورای مدیریت بحران استان در قالب غرفه های متعدد و متنوع دستاوردها‌، تجهیزات و ماشین آلات خود را در حوزه مدیریت بحران به منظور اطلاع رسانی به مردم ‌و آشنایی بیشتر جامعه به نمایش می‌گذارند.
مدیرکل مدیریت بحران استان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ‌در این چهار روز دستگاه های شرکت کننده در نمایشگاه با اجرای برنامه های کاربردی مانند برگزاری مسابقه، نمایش‌، سخنرانی، پخش فیلمهای کوتاه آموزنده، شب شعر و کتابخوانی آ‌گاهی مردم را از حوادث طبیعی به ویژه زلزله و سیل و راه های پیشگیری از بروز حوادث در مواقع بحرانی افزایش خواهند داد.
‌گفتنی است محل برگزاری نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران میدان ایثار، بلوار طراوت، منطقه صفاییه یزد می‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند در این چهار روز از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار