مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان:

دستگاه تعلیم وتربیت با نگاه تک بعدی و تک ساحتی اداره نمی شود

زنجان (پانا) - جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان و سایر اعضا شورا در محل سالن غدیر اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۷۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه تعلیم وتربیت با نگاه تک بعدی و تک ساحتی اداره نمی شود

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تقدیر از اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان و تبریک انتصاب اولیای منتخب در عضویت شورا، اظهار داشت: شورای انجمن اولیا و مربیان به جهت نوع مدیریتی که درامور مدارس وجود دارد، اهمیت فوق العاده ای دارد.

رفیعی در ادامه افزود: دستگاه تعلیم وتربیت با نگاه تک بعدی و تک ساحتی اداره نمی شود. هم تربیت خود دانش آموزان ارکان مختلفی دارد و هم کارکنان و متولیان امر تعلیم وتربیت تنوع فکری و تنوع نگاهی دارند که ضرورت دارد یک هماهنگی و هم فکری در این زمینه صورت گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: پدر و مادر و مربیان مدرسه، دو گروهی هستند که نسبت به دانش آموزان فوق العاده دلسوز هستند و خیر و صلاح او را می‌خواهند لذا باید یک هم فهمی و اشتراک لفظی درموضوعات داشته باشند، که انجمن اولیا و مربیان وظیفه دارد این کاررا انجام دهد.

مسئول دستگاه تعلیم تربیت استان با اشاره به ضرورت ایجاد شرایط و مقدمات برای تربیت دانش آموزان، اظهار داشت: درسطح مدرسه یا سطوح بالاتر،ضروری است هم فکری لازم در خصوص این که "چگونه در مدارس دست به دست هم دهیم تا دانش آموزان را خوب تربیت کنیم؟" وجود داشته باشد.

رفیعی با اشاره به ضرورت حضور نماینده اولیا در جلسات شورای آموزش و پرورش استان، ابراز داشت: در این شورا ها که نهاد های قانونی و سیاست گذاران کلان در سطح آموزش و پرورش استان حضور دارند، نمایندگان اولیا با ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود می توانند در تصمیم گیری‌ها مشارکت داشته باشند و آنچه ضروری است را طرح کنند تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

ابراهیمی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضا شورا در این جلسه ابراز امیدواری کرد که تشکیل جلسات مستمر در این حوزه بتواند در سطح مدارس مثمر ثمر واقع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار