حمل و نقل مهمترین رکن توسعه اقتصادی آذربایجان‌غربی است

ارومیه (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم توجه به زیرساخت‌های بخش حمل و نقل در استان گفت: این زیرساخت‌ها مهمترین رکن توسعه استان در بخش‌های مختلف اقتصادی است.

کد مطلب: ۹۸۶۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حمل و نقل مهمترین رکن توسعه اقتصادی آذربایجان‌غربی است

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی افزود: همه بخش‌ها باید برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در استان تلاش کنند تا زمینه ارتقای شاخص‌های اقتصادی و اشتغال در این خطه از کشور فراهم شود.

وی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند با اهتمام ویژه دولت و بخش خصوصی روز به روز بیشتر شود که در این صورت می‌توان به ارتقای اقتصادی استان کمک کرد.

وی بیان کرد: حمل و نقل با امور معیشتی مردم نقش مستقیم دارد و باید فعالان این بخش، با همه توان در راستای کاهش مشکلات مردم گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی به ضرورت اطلاع‌رسانی اقدامات و تلاش‌های حوزه حمل و نقل برای مردم تاکید کرد و گفت: آگاهی مردم در خصوص تلاش‌های رانندگان و فعالیت عرصه حمل و نقل می‌تواند در ایجاد همراهی بیشتر برای بهبود وضعیت حمل و نقل در استان موثر باشد.

در این دیدار، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی به بیان گزارشی از وضعیت مجموعه‌های تحت پوشش این اداره کل ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار