برگزاری مسابقه حضوری هنرهای دستی وتجسمی در کاشمر

کاشمر(پانا)- مسابقه حضوری هنرهای دستی وتجسمی با شرکت دانش آموزان منتخب دبیرستان های کاشمر در کانون فرهنگی تربیتی عاطفه کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۶۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه حضوری هنرهای  دستی وتجسمی در کاشمر

صادق ایراندوست معاون هماهنگی خطاب به شرکت کنندگان گفت: همه شما هنرمندان موفقی هستید واگر چه ازمیان همه شما فقط چند نفر اتخاب می شوند اما در واقع همه شما با این استعدادی که خداوند به شما داده و خودتان آن را با کمک خانواده و مربیان ارجمندتان شکوفا کرده اید برنده هستید.

وی ادامه داد: شما باید با قدرت و توان در گسترش و به روز کردن هنر خود بکوشید و به کسب مقام فکر نکنید. نفس هنر ارزشمند است و اگر چه آوردن مقام موجب افتخار است اما مقام نیاوردن هم چیزی از ارزش هنر و هنرمند کم نمی کند.

جلیل آخرتی کارشناس فرهنگی و هنری نیز با ابراز رضایت از حضور واستقبال دانش آموزان از مسابقات گفت: امسال ما از دبیران هنر خواهش کردیم که همکاری بیشتری با مسابقات داشته باشند و اکنون می بینیم که سطح کارها بهتر و بیشتر شده و هنرمندان نیز از نتیجه اعلام شده راضی تر هستند.

آخرتی افزود: این مرحله در واقع راستی آزمایی است برای اینکه داوران مطمئن شوند که کارهای ارائه شده متعلق به دانش آموز بوده و حقی از کسی ضایع نشود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار