جشن جمع‌آوری بخاری‌های نفتی دی‌ماه برگزار می‌شود

 تهران (پانا) - معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور از برگزاری جشن جمع‌آوری بخاری نفتی در مناطق دارای زیر ساخت در ماه آینده خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۶۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
جشن جمع‌آوری بخاری‌های نفتی دی‌ماه برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس، داریوش ورناصری در دیدار با فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های رستم و ممسنی با اشاره به روند ساماندهی سیستم سرمایشی و گرمایشی در مدارس گفت: شیوه جمع‌آوری بخاری‌های غیر استاندارد در چندین مرحله انجام می‌شود. در گام اول بخاری‌های نفتی از مدارسی که دارای علمک گاز بودند برچیده شدند و استانداردسازی این فضاهای آموزشی تا ۹۰ درصد پیش رفته است و مابقی نیز طی روزهای آینده انجام می‌شود.

او ادامه داد: در مرحله بعدی که زمینه آن نیز فراهم شده، جمع آوری بخاری‌های نفتی از مدارسی که فاقد علمک گاز هستند، مورد توجه است که بزودی عملی خواهد شد و در گام سوم جمع‌آوری بخاری‌های گازی که با شعله مستقیم در کلاس است، در دستور کار قرار خواهد گرفت اما مهمترین راهبرد سازمان در سال ۹۹، جمع‌آوری مدارس سنگی است که در استان فارس نیز باید به عنوان یک اصل مد نظر قرار گیرد.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور رضایتمندی مجموعه آموزش وپرورش این شهرستان‌ها را از عملکرد اداره کل نوسازی مدارس استان که بر اثر شناخت واقعی از کمبودها و تدبیر موثر برای حل آنها بوده است، مایه مباهات سازمان نوسازی دانست و افزود: در این سفر از چندین طرح اعم از ساخت ساز و اجرای ساماندهی سیستم سرمایشی و گرمایشی بازدید شد که روند کار مناسب بود و امیدوارم با ابلاغ اعتبارات و تسریع در کارها به زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

ورناصری گفت: از طرفی نیازهای آموزشی این شهرستان‌ها را با هماهنگی نوسازی مدارس استان بررسی و در زمینه رفع برخی از آنها همانند اجرای چمن مصنوعی با مدیریت زمان، تامین انشعابات و رفع نقایص جزیی تمهیداتی اندیشیده خواهد شد تا بیش از پیش شاهد بالندگی و رشد فرزندان این دیار باشیم.

او از برگزاری جشن حذف بخاری‌های نفتی از مدارس که دارای علمک گاز بودند در دی ماه خبر داد و گفت: بدون شک تحقق سیاست‌های کلان کشور همانند ساماندهی سیستم سرمایشی و گرمایشی که توامان انجام می‌گیرد در ارائه آموزش با کیفیت برای دانش آموزان اثرگذار است که می‌طلبد تلاش لازم برای عملیاتی شدن آنها صورت بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار