مدیرکل آموزش وپرورش :استان یزد از استان های پیشرو در سوادآموزی است .

یزد(پانا) - "عباسعلی دانافر" در سومین نشست گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان یزدازاقدامات انجام شده درحوزه سوادآموزی قدردانی کردو گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در جذب و آموزش ، استان یزد از استان های پیشرو در سوادآموزی می باشد.

کد مطلب: ۹۸۶۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش وپرورش :استان یزد از استان های پیشرو در سوادآموزی است .

دراین نشست مدیر کل آموزش و پرورش استان یزدبا اشاره به اهمیت آموزش در کلاس های سوادآموزی گفت: آنچه که باعث می شود سواداموزان از ترک کلاس خودداری کنند توانمندی آموزش دهنده در تدریس و کلاس داری می باشد به همین دلیل باید در فعالیت های سوادآموزی تقویت مهارت تدریس آموزش دهندگان در اولویت قرار گیرد.

دانافر ازاقدامات انجام شده در این راستا تشکر و قدردانی نمود گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در جذب و آموزش استان یزد از استان های پیشرو در سواداموزی می باشد.

وی همچنین با اشاره به چهلمین سال تاسیس نهضت سواداموزی عملکرداین سازمان را مطلوب برشمرد و اظهار امیدواری نمود تا در آینده بسیار نزدیک فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و خواسته ایشان در این پیام مبنی بر پایان بی سوادی در کشور تحقق یابد.

معاون سوادآموزی استان نیز در ادامه با ارائه گزارش سه ماهه فعالیت های سوادآموزی تبدیل وضعیت آموزش دهندگان، تحت پوشش رفتن بیش از 70 درصد ازحجم تکلیفی استان ، پایان یافته شدن تمامی کلاس های سوادآموزی در سال 1397، اجرای طرح آموزش سواد اتباع کمیساریاو برگزاری جلسات تخصصی کتب ویژه آموزش دهندگان و... را مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه سواداموزی بیان کرد .

"مرآت امین الرعایا " افزود: هفتم دی ماه سال 1398 چهلمین سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان بنیانگزار فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) می باشد به همین مناسبت در هفته سواداموزی برنامه های متنوعی در دستور اجرا داریم که امیدواریم با همکاری تمام واخدهای آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها بتوانیم عملکرد مناسبی از فعالیت های 40 ساله ارائه نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار