کسب سه رتبه برتر کشوری جشنواره جوان خوارزمی توسط دانش آموزان شیرازی

شیراز(پانا) _رئیس اداره آموزش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش ‌و پرورش فارس از موفقیت دانش آموزان شیرازی در کسب سه رتبه برتر کشوری در بیست و یکمین دوره جشنواره جوان خوارزمی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۶۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب سه رتبه برتر کشوری جشنواره جوان خوارزمی توسط دانش آموزان شیرازی

یونس غلامی گفت : در بیست و یکمین دوره جشنواره جوان خوارزمی ، سه تن از دانش آموزان فارس موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شدند.

رئیس اداره آموزش استعدادهای درخشان و دانش‌ پژوهان جوان آموزش ‌و پرورش فارس با اشاره به روند برگزاری این جشنواره در استان ، گفت : در مرحله اول این جشنواره ، بیش از 340 طرح از دانش آموزان فارس به پژوهش سراهای سراسر استان ارسال شد .

وی افزود : در مرحله استانی و پس از داوری طرح‌های راه‌یافته به این مرحله، 94 طرح به‌عنوان منتخب استان برای حضور در مرحله داوری غیرحضوری کشوری معرفی شدند.

غلامی گفت : در مرحله کشوری نیز پس از داوری طرح‌های ارسالی ، 14 طرح موفق به حضور در مرحله داوری حضوری شدند که از این تعداد 4 طرح به مرحله داوری وزارت علوم رسید و ازاین‌بین نیز، طرح ارسالی سه تن از دانش آموزان فارس به‌عنوان طرح‌های برتر کشوری معرفی شدند.

رئیس اداره آموزش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش‌ و پرورش فارس در ادامه گفت : ساینا عالم پور از دبیرستان دکتر طباطبایی آموزش‌وپرورش ناحیه یک شیراز موفق به کسب رتبه سه کشوری در بخش مکانیک شد، حدیث حسن‌زاده از هنرستان هنر و اندیشه آموزش‌وپرورش ناحیه یک شیراز ،رتبه 2 هنر را به دست آورد و مارال جعفر پور نیز از دبیرستان علوم پزشکی آموزش‌وپرورش ناحیه دو شیراز رتبه 2 بین‌رشته‌ای را کسب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار