«ریست» برای حضور در جشنواره فجر آماده می‌شود

تهران (پانا) - «ریست» با انجام آخرین مراحل فنی برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

کد مطلب: ۹۸۶۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
«ریست» برای حضور در جشنواره فجر آماده می‌شود

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «ریست» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده، در حال انجام آخرین مراحل فنی از جمله صداگذاری، آهنگسازی و اصلاح رنگ و نور است تا برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

فیلمبرداری «ریست» سال گذشته انجام شد و به دلیل ویژگی‌های خاص ساختاری، مراحل پس از تولید و تدوین آن با وسواس بیشتری و در زمانی طولانی انجام گرفت و در حال حاضر به روزهای پایانی نزدیک شده است.

لطفی با گرایش و علاقه خود به سینمای تجربه‌گرا و نگاهی متفاوت، فیلمنامه این اثر اجتماعی را به نگارش درآورده که به چالش‌های حریم شخصی انسان‌ها می‌پردازد و همچنین در فرم و ساختار نیز قالبی نو و چالش‌برانگیز را انتخاب کرده که همین موضوع «ریست» را به یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌های امسال تبدیل خواهد کرد.
.
رضا بهبودى، سودابه بیضایى، محمد صدیقى مهر، حامد رحیمى نصر، پریسا محمدى و رقیه افشین پور بازیگران این فیلم سینمایى هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: احساس مى کنم دیوونه شدم...یه جورایى به تمام دوربین هاى مداربسته که دارن آدم رو کنترل می کنن حساسیت پیدا کردم...اونقدر توى این ماجرا غرق شدم که احساس مى کنم پشت همه این دوربینا یه نفره...یه نفر که چهار چشمى داره منو نگاه مى کنه!

عوامل «ریست» که محصول مشترک ایران و جمهوری چک است، عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمدرضا لطفى، تهیه کننده: سید امیر سید زاده، مدیر فیلمبردارى: مجید گرجیان، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه جو، طراح گریم: پدرام زرگر، صدابردار: علی گراکویى، تدوین: بابک قائم، مدیر تولید: محمد سید زاده، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: حمیدرضا یراقچیان، اصلاح رنگ: سامان مجد وفایی، جلوه‌های ویژه تصویری: احمد امدادی، سرمایه‌گذاران: سیدامیر سیدزاده و امیرحسین فرح بخش، جانشین تولید: حامد آزادى، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مرجان بقایى، گرافیست: على قدیمى، عکاس: رامونا میریان و مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار