یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس از فردا آغاز می‌شود

تهران (پانا) - ده‌ها شرکت از مناطق مختلف کشورمان و همچنین سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی از فردا در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس گردهم می‌آیند و جدیدترین تجهیزات و خدمات همه بخش‌های مرتبط با صنعت گردشگری و هتلداری را عرضه و به نمایش عموم می‌گذارند.

کد مطلب: ۹۸۶۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس از فردا آغاز می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس؛ این نمایشگاه فردا با حضور مقامات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مقامات استان فارس در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز گشایش می یابد و تا 29 آذر به مدت چهار روز برپا خواهد بود.

محمود بندرچی، مدیر برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس، با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 150 شرکت از شهرهای مختلف کشورمان مشارکت دارند، گفت: بوم گردی، اقامتگاه های سنتی و چادرهای عشایر بخش های مهم یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس است.

وی با اشاره به حضور موثر موزه ها و مراکز زیارتی برای اولین بار در این نمایشگاه، افزود: شرکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین توانمندی ها و دستاوردهای خود را در گروه های کالایی و خدماتی گردشگری، مراکز اقامتی، دهکده های توریستی، مراکز تفریحی، خدمات گردشگری الکترونیکی، شرکت های خدمات مسافرتی هوایی، دریایی، زمینی، ریلی، خطوط هوایی، پایانه های مسافری، توریسم سلامت، توریسم ورزشی، توریسم زیارتی، اکوتوریسم و دیگر حوزه ها ارائه می کنند.

بندرچی با بیان اینکه این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر 20 هزار متر مربع برگزار می شود، گفت: همه سالن های نمایشگاه بین المللی شیراز زیر پوشش نمایشگاه گردشگری قرار خواهد گرفت که بر اساس آن؛ دو سالن به صنایع دستی و گردشگری سلامت و دو سالن هم به بوم گردی، اقامتگاه های سنتی و چادرهای عشایر اختصاص یافته است.

مدیر عامل شرکت رستاک پادویژن به برنامه های جانبی یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس اشاره کرد و گفت: از برنامه های جانبی این نمایشگاه برگزاری دو جشنواره خوراک و جشنواره اقوام است ضمن اینکه چند کارگاه و پنل تخصصی مرتبط با این صنعت نیز با حضور کارشناسان و محققان و مسئولان این حوزه برگزار خواهد شد.

مدیر برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس از برنامه ریزی برای حضورهیئت های تجاری کشورهای عراق، کویت، قطر،ترکیه و عمان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: یکی از بحث های این نمایشگاه ارائه توانمندی های سرمایه گذاری صنعت گردشگری است که می تواند به توسعه اشتغال و ارزآوری کمک شایان داشته باشد.

بندرچی گفت: در بخش گردشگری انواع تجهیزات و خدمات؛ هتلها،آژانسهای مسافرتی، مراکز گردشگری و تفریحی، خدمات گردشگری الکترونیک و در بخش هتلداری نیز، ملزومات مورد نیاز هتل ها همچون ظروف هتلی،سیستم آشپزخانه های صنعتی، تجهیزات سلف سرویس و کیترینگ، سیستم های حفاطتی، سیستم های روشنایی و چراغهای تزئینی، تختخواب و مبلمان هتلی و دیگر ملزمات هتل ها ارائه می شود.

یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس از فردا تا 29 آذر هر روز از ساعت 16 تا 22 در محل نمایشگاه های بین‌المللی فارس آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار