نگاهی به دیدار پایانی هفته شانزدهم سری آ ایتالیا

رونمایی از رقیب جدید برای یوونتوس و اینترمیلان

تهران (پانا) – در آخرین بازی از هفته شانزدهم سری آ ایتالیا، تیم‌های کالیاری و لاتزیو در حالی در جزیره ساردنی به مصاف هم خواهند رفت که هر دو تیم در اوج آمادگی به سر می‌برند و می‌توان انتظار تماشای فوتبالی جذاب و پر موقعیت را از آنها داشت.

کد مطلب: ۹۸۶۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از رقیب جدید برای یوونتوس و اینترمیلان

هفته شانزدهم سری آ ایتالیا امشب با برگزاری یک بازی در ورزشگاه سادینیا آره‌نا شهر کالیاری در جنوب جزیره ساردنی به پایان خواهد رسید.

در آخرین بازی هفته شانزدهم سری آ ایتالیا، از ساعت 23:15 امشب در حالی کالیاری و لاتزیو به مصاف هم خواهند رفت که شاگردان رونالدو ماران و سیمونه اینزاگی دو سرمربی ایتالیایی موفق این روزهای فوتبال ایتالیا در بهترین وضعیت موجود به سر می‌برند و 3 امتیاز این بازی کمک ویژه‌ای به آنها خواهد کرد تا بتوانند خودشان را در قامت یک مدعی نشان دهند و به اینتر میلان و یوونتوس دو مدعی اصلی قهرمانی این فصل نزدیک‌تر شوند.

کالیاری - لاتزیو/ ساعت 23:15 ورزشگاه ساردینیا آره‌نا شهر کالیاری

رونالدو ماران (ایتالیا) - سیمونه اینزاگی (ایتالیا)

آخرین بازی روبرو » کالیاری یک - لاتزیو 2

درباره دیدارهای روبرو »

این دومین بار است که کالیاری و لاتزیو در ماه دسامبر به مصاف هم می‌روند، دیداری که با برد لاتزیو به پایان رسید. آنها در حالی امشب روبرو هم قرار خواهند گرفت که دو بازی آخر روبروی دو تیم با پیروزی لاتزیو به پایان رسیده است که 6 سال و 7 ماه از آخرین پیروزی کالیاری مقابل لاتزیو می‌گذرد.

آمار و حاشیه‌های کالیاری »

روند کاری تیم رونالدو ماران کاملا بر خلاف پیش‌بینی‌های ابتدای فصل بوده است و آنها به رغم شروع ضعیفی که در هفته‌های ابتدایی داشتند، با 14 بازی بدون باخت در حالی از تیم دومی شهر رم میزبانی خواهند کرد که امیدوار هستند بتوانند ششمین برد متوالی خانگی را جشن بگیرند و به رده چهارم جدول بالاتر از آ.اس.رم برسند.

البته نباید فراموش کرد که هر دو باخت کالیاری در این فصل در دیدارهای خانگی این تیم رقم خورده است.

آمار و حاشیه‌های لاتزیو »

هر چند آبی‌‍‌پوشان شهر رم در آخرین بازی رسمی‌شان که در هفته ششم مرحله گروهی لیگ اروپا بود با شکست خارج از خانه زمین را ترک کردند، اما این تیم را باید مانند کالیاری در لیست تیم‌های خوب این فصل سری آ قرار داد.

لاتزیو که 7 بازی آخرش در سری آ با برد به پایان رسیده و چیرو ایموبیله بهترین گلزن این روزهای سری آ را در ترکیب دارد، امشب این فرصت را دارد تا به 3 امتیازی اینتر میلان و یوونتوس در صدر جدول برسد و خودش را در قامت مدعی قهرمانی نشان دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار