سومین نشست فصلی مجامع اعضا،مربیان و مدرسین سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در سال 98 برگزار شد

ارومیه (پانا)- – سومین نشست فصلی مجامع اعضا،مربیان و مدرسین سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در سال 98 با حضور دبیران، جانشین های دبیران و منشی های این مجامع برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۶۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
سومین نشست فصلی مجامع اعضا،مربیان و مدرسین سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در سال 98 برگزار شد

نشست فصلی مجامع اعضا،مربیان و مدرسین سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی با با حضور مدیر،معاون، کارشناس مسئول و کارشناسان سازمان دانش آموزی استان دبیر،جانشین دبیر و منشی این مجامع در محل سالن کنفرانس سازمان برگزار شد.

حسین عباس زاده مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در این نشست به اهمیت برگزاری این جلسات اشاره کرد و اظهار داشت: مجامع اعضا، مربیان و مدرسین در واقع عصاره های همه تشکل های سازمان دانش آموزی به شمار می روند و هم صحبتی و مشورت با نمایندگان این مجامع گام های موفقیت در برنامه های سازمان دانش آموزی را بلندتر و پایه های آن را استوارتر خواهد کرد.

عباس زاده افزود: سازمان دانش آموزی استان باید نمایندگان مجامع در برنامه ریزی فعالیت های تشکیلاتی دخیل و همراه بداند و از همه نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده آنان بهره گیرد.

به گفته وی اعمال نظرات، و فراهم نمودن زمینه هایی برای حضور آگاهانه همراه با پویایی دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی، انسجام بخشی به فعالیت های تشکیلاتی بر اساس اصل مهم دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری، تحقق بخشیدن به رکن چهارم اساسنامه سازمان دانش آموزی و همچنین نقش حائز اهمیت مربیان در فرآیند تصمیم سازی صحیح فرآیندها و عملکرد سازمانی از جمله مهمترین اهداف مجامع اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان به حساب می آیند.

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در رابطه با سیاست های سازمان دانش آموزی در امور تشکل ها گفت: برای سال تحصیلی 99-98 و بخصوص زمستان امسال برنامه ریزی ویژه ای از سوی مجموعه سازمان دانش آموزی صورت گرفته است که حضور فعال در آموزش های مربیان و دانش آموزان در مدارس با موضوع فعالیت های تشکیلاتی، آموزش و کارآموزی خبرنگاری برای دانش آموزان عضو خبرگزاری پانا، برنامه های اموزشی مهارت های تشکیلاتی و حضور با برنامه در اردوی ملی 98 و همچنین حضور قدرتمند و طبق برنامه ریزی مشخص و هماهنگ در مجلس دانش آموزی از جمله این اهداف پایه گزاری شده به حساب می آید.

عباس زاده به مطالبه های مدیرکل آموزش و پرورش و معاون پرورشی و فرهنگی وی از فعالیت های این سازمان نیز اشاره کرد و گفت: حضور مؤثر دانش آموزان در محافل و مجامع اجتماعی و آموزش مهارت های زندگی برای دانش آموزان مطالبه آقای محمدی مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان در کنار همه حمایت هایشان از مجموعه سازمان دانش آموزی است، همچنین معاون محترم پرورشی نیز با یک نگاه تربیتی و اجتماعی با برنامه، فعالیت های سازمان دانش آموزی را برنامه ریزی و رصد می کنند که از نگاه ها و تلاش های این دو بزرگوار کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی با اشاره به وضعیت فعالیتهای سازمان دانش آموزی در دوره های قبل اضهار کرد:امروز سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی برای به ثمر رساندن فعالیتهای دانش آموزان و تربیت قشرخلاق خبرنگار با برگزاری دوره های خبرگزاری پانا در شهرستانها و نواحی و مناطق استان بسترسازی خوبی کرده است. همچنین کسب رتبه سوم مجموع اردوی ملی سال 98 نشان از برنامه ریزی دقیق مربیان و اعضای این مجموعه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار