برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن عترت نمازکلات

کلات(پانا)- افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله شهرستان( ویژه دانش آموزان دختر) با حضور رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات در محل کانون تربیتی فرهنگی امام‌خمینی (ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۶۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن عترت نمازکلات

‍ مدیر آموزش و پرورش کلات در ابتدای مراسم ضمن تبریک هفته پژوهش و قران،عترت و نماز، قرآن را نسخه شفابخش در زندگی دانست و گفت: رشد فزاینده اخلاق که مورد تاکید سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب نیز می باشد برگرفته از آیات قرآن کریم می باشد.

وی عنوان کرد: در ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین بیشترین تاکیدات مربوط به مسائل تربیتی و پرورشی می باشد. قرآن سبک زندگی کردن را به ما می آموزد و اگر قران را راهنمای زندگی خود قرار دهیم و با آن مانوس شده و در آیات قرانی تدبّر کنیم قطعا همه کارهایمان را به درستی به سرانجام می رسانیم.

پروانه در جمع دانش آموزان دختر افزود: قرآن به ما می آموزد چگونه به دیگران بخصوص پدر و مادر خود احترام گذاشته و به آنان نیکی کنیم، چرا که هر آیه قرآن یک راه و رسم را برای ما تداعی می کند،ان شالله با انس به قران و توجه به مسائل دینی و مذهبی و استفاده از سیره ائمه اطهار، راه و روش های درستی را در زندگیمان ترسیم کنیم تا به موفقیت برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار