در راستای تفاهم نامه همکاری بین دادگستری و مدیریت آموزش و پرورش کلات انجام می شود:

برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه دختران و پسران مقطع متوسطه کلات

کلات(پانا)-صبح امروز دوشنبه و در بیست و پنجمین روز از آذر ماه ۹۸،با حضور محمد زاده رئیس دادگستری شهرستان کلات و پروانه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان تفاهم نامه مسابقه کتابخوانی ویژه دختران و پسران مقطع متوسطه (دوره دوم) منعقد شد.

کد مطلب: ۹۸۶۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری   مسابقه کتابخوانی ویژه  دختران و  پسران مقطع متوسطه کلات

محمد زاده رئیس دادگستری شهرستان کلات هدف از این تفاهم نامه را پیشگیری و مدیریت آسیب های اجتماعی دانش آموزان دانست و گفت :امیدواریم این طرح نتایج خوب و مطلوبی را به همراه داشته باشد.

پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات نیز در جلسه انعقاد تفاهم نامه ضمن تشریح و مقایسه سرانه مطالعه در ایران و سایر کشور ها گفت: متاسفانه سرانه مطالعه کتاب در کشورمان نسبت به سایر کشور ها پایین است و امیدواریم این کار زیبا انگیزه خوبی برای دانش آموزان شهرستان باشد و همانطور که ریاست محترم دادگستری شهرستان اشاره کردند موجب جلوگیری از آسیب های اجتماعی شود.

وی این کار‌فرهنگی را اثر‌گذار و مطلوب دانست و بیانکرد: مقدمات برگزاری مسابقه کتابخوانی به نحو مطلوب فراهم گردیده و امیدواریم الگوی مناسبی برای سایر ادارات و دستگاه ها باشد تا در این زمینه ورود پیدا کنند تا گام های خوبی برداشته شود.

لازم به ذکر است مبلغ اعتباری که برای این طرح پیش بینی و در اختیار آموزش و پرورش برای تهیه کتب و جوایز در نظر گرفته شده است دوازده میلیون ریال می باشد که توسط شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان تهیه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار