چهارشنبه (۹۸/۹/۲۰)؛

اعزام تیم کشتی سنتی خراسان رضوی به مسابقات بین المللی افغانستان

تایباد(پانا)- تیم کشتی سنتی (کوراش) خراسان رضوی به سرپرستی شهرستان تایباد جهت شرکت در «مسابقات بین المللی کشتی سنتی؛ جام صلح و دوستی» عازم شهر باستانی هرات در غرب افغانستان شد.

کد مطلب: ۹۸۶۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اعزام تیم کشتی سنتی خراسان رضوی به مسابقات بین المللی افغانستان

این مسابقات با حضور ۱۸ کشتی گیر محلی از خراسان رضوی که تیم کشتی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در آن حضور داشت، و سه تیم از شهر هرات، طی دو روز در مجموعه ورزشی سرپوشیده این شهر برگزار گردید.

محمد علیمحمدی؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تایباد، در این زمینه اظهار داشت: پس از پیگیری های مستمر و حمایت های فرماندار و کلیه مسئولین شهرستانی و استانی، کاروان صلح و دوستی متشکل از ورزشکاران و هیات همراه روز چهارشنبه از طریق گمرک دوغارون وارد خاک افغانستان شده و مورد استقبال ورزشکاران، پیشکسوتان و مدیران محلی قرار گرفتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد افزود: این کاروان به محض ورود به شهر باستانی هرات طبق برنامه از پیش تعیین شده به اداره ورزش این شهر وارد شد و مورد استقبال رئیس این اداره قرار گرفتند.

محمد فهیم فیض یار، رئیس اداره ورزش هرات، ضمن خوشامد به کاروان صلح و دوستی شهرستان تایباد، اظهار داشت: برگزاری چنین مسابقاتی عامل مودت و دوستی بیشتر دو ملت و ارتباطات قوی تر در زمینه های ورزشی و فرهنگی می شود.

وی افزود: از ملت ایران به واسطه مهمان نوازی در دوران جهاد افغانستان تا کنون سپاسگزاری می کنم و آرزو می کنم این گونه ارتباطات همچنان ادامه پیدا کند.

این رشته ورزشی یکی از زیر شاخه‌های کشتی است و زیر نظر فیلا (فدراسیون جهانی کشتی) به صورت مسابقات بین‌المللی قهرمانی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار