طرح های عمرانی در گلبهار همگام با رشد جمعیت توسعه می یابد

چناران (پانا) - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: طرح های عمرانی در فازهای یک و دو گلبهار همگام با رشد جمعیت و نیاز شهر ادامه خواهد یافت.

کد مطلب: ۹۸۶۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح های عمرانی در گلبهار همگام با رشد جمعیت توسعه می یابد

هومن گریوانی در بازدید از برخی پروژهای عمرانی این شهر در جمع انبوه سازان و پیمانکاران با اشاره به اینکه شهرهای جدید با توجه به بهره گیری از الگوهای مناسب شهرسازی بستری مناسب برای فعالیت های عمرانی محسوب می شوند، افزود: خوشبختانه در همه محلات گلبهار احداث پارک ها، زمین های ورزشی و همچنین مساجد و مجتمع های خدماتی رفاهی ایجاد شده تا ساکنین محلات بتوانند از توسعه همگن و مناسب برخوردار شوند.
وی خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر احداث مساجد با بهره گیری از الگوی معماری ایرانی-اسلامی ایجاد شده و پارک های نیز با محوریت موضوعی احداث شده است.
مدیرعامل شرکت عمران گلبهار با اذعان به اینکه بسترهای مناسب برای ورود سرمایه گذاران در جهت انجام پروژهای عمرانی فراهم است، ابراز امیدواری کرد: با توجه به موقعیت ویژه و همچنین ظرفیت های بکر این شهر زمینه های لازم برای مشارکت در سرمایه گذاری با ورود بخش خصوصی ایجاد گردد.
گریوانی اظهار داشت: شرکت عمران گلبهار در راستای معرفی فرصت ها و زمینه های سرمایه گذاری پروژه ها در نمایشگاه های مختلف حضور داشته است که امیدواریم به زودی شاهد رونق بخشی در تمام زمینه های عمرانی در جهت توسعه هر چه بیش تر شهر باشیم.
هومن گریوانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران گلبهار از پروژه های مجتمع تجاری نگار، مسجد محله 17، پارک محله انرژی واقع در محله 15 و مدرسه محله 11 بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند اجرای کار قرار گرفت و در مواردی که موانعی وجود داشت دستور لازم را صادر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار