مجتبی هاشمی:هفته قرآن، عترت و نماز فرصت مناسب ارائه توانمندی دانش‌آموزان و فرهنگیان در عرصه فعالیت‌های قرآنی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع قرآنی در مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۶۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مجتبی هاشمی:هفته قرآن، عترت و نماز فرصت مناسب  ارائه توانمندی دانش‌آموزان و فرهنگیان در عرصه فعالیت‌های قرآنی است

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه گفت: هفته قر‌آن، عترت و نماز از روز بیست و سوم تا بیست و نهم آذر 98 سال جاری به مانند سالهای گذشته با نشاط و معنویت ویژه‌ای در مدارس سراسر استان با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی برگزار خواهد شد.

او در ادامه افزود: هفته قرآن، عترت و نماز فرصتی مناسب جهت ارائه توانمندی دانش‌آموزان و فرهنگیان در عرصه فعالیت‌های قرآنی است تا به این بهانه فرهنگ ناب قرآن که بنیان و ریشه اصلی فرهنگ اسلامی است روز به روز در بطن جامعه گسترده‌تر گردد.

هاشمی اظهار داشت: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به مسابقات آموزشگاهی در رشته های مختلف قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن در قالب هیئت‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان، گفتمان‌های دینی و پرسش و پاسخ‌های قرآنی و گفتمان‌های ویژه نماز و جشن‌های تکلیف دختران و پسران و برنامه های متنوع فرهنگی که مناطق استان بصورت ابتکاری انجام خواهند داد، اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار