ارتباط حوزه و آموزش و پرورش می تواند آسیب های اجتماعی را کاهش دهد

یزد(پانا)- فرماندار مهریز در ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش با بیان اینکه ارتباط و تعامل حوزه و آموزش و پرورش می تواند آسیب های اجتماعی را کاهش دهد گفت باید مقابله با آسیب‌ها را با آموزش و پرورش شروع کنیم

کد مطلب: ۹۸۶۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط حوزه و آموزش و پرورش می تواند آسیب های اجتماعی را کاهش دهد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز با حضور رضا زارع زاده فرماندار شهرستان ، عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز و جمعی از مسئولین شهرستان ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش مهریز در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رضا زارع زاده فرماندار مهریز در این جلسه با بیان اینکه ارتباط و تعامل حوزه و آموزش و پرورش می تواند آسیب های اجتماعی را کاهش دهد گفت باید مقابله با آسیب‌ها را با آموزش و پرورش شروع کنیم

مقام عالی دولت در شهرستان درباره نقش روحانیت در کاهش آسیب های اجتماعی گفت در هر کجا روحانیون خوش سخن و خوش فکر در مدارس بودند، سطح آسیب‌های اجتماعی کاهش یافته است.

همچنین عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز با اشاره به طرح مبلغان امین در مدارس عنوان کرد: هدف اصلی برگزاری این طرح تربیت افراد متدین و اجرای برنامه تربیتی دینی است و در این راستا مبلغان در طول اجرای برگزاری این طرح نشست‌ها و تشکل‌ها و برنامه‌های مفید، مؤثر و مثبتی برگزار کردند.

وی افزود: برای هر چه بهتر و هماهنگ‌تر برگزار شدن این طرح باید کلیه کادر مدارس و دانش‌آموزان، مبلغان توجیه شوند و وظایف هر یک مشخص شود، زیرا مبلغان امین هنوز جایگاه واقعی خود را در مدارس پیدا نکرده‌اند.

محی الدینی با اشاره به اینکه مساله آموزش و پرورش برای ما مقطعی نیست گفت: نمی توانیم دانش آموزان را رها کنیم و وظیفه ذاتی حوزه های علمیه پرورش و تربیت نیروی مومن و متعهد است از این رو همواره برای حضور در مدارس برنامه داشته‌ایم و داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار