معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لامرد خبر داد:

رقابت 8 هزار دانش آموز لامردی در مسابقات قرآن، نماز و عترت

لامرد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش ‌و پرورش لامرد از حضور 8 هزار دانش آموز لامردی در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز در هفته آخر آذرماه خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۶۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 8 هزار دانش آموز لامردی در مسابقات قرآن، نماز و عترت

کوروش حیاتی با بیان اینکه مرحله اول مسابقات قرآن، عترت و نماز در همه واحدهای آموزشی هر سه مقطع تحصیلی لامرد از 23 آذرماه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز در همه واحدهای آموزشی در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ویژه، حفظ موضوعی، مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان، احکام و انشای نماز دانش آموزان رقابت خواهند کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لامرد با اشاره به اینکه این مسابقات با هدف زمینه‌سازی انس بیشتر دانش‌آموزان و فرهنگیان با قرآن، عترت و نماز و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان برگزار می گردد، خاطر نشان کرد: در مرحله آموزشگاهی حدود 8 هزار نفر در رشته های مختلف قرانی با هم رقابت می کنند و در مرحله شهرستانی این مسابقات هم، منتخبین مدارس در بهمن ماه به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

حیاتی ادامه داد: در نوزدهم اسفندماه هم شهر لامرد میزبان این مسابقات از شهرستانهای لامرد و مهر و مناطق گله دار ، علامرودشت و اشکنان جهت برگزاری این مسابقات در مرحله ۱۴ گانه است که در پایان نفرات برتر به مرحله استانی راه خواهند یافت.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین وجه قابل‌توجهی که این مسابقات دارد، مشارکت همگانی در برگزاری آن است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص برگزاری مسابقات 14 گانه مطرح است، موضوع تأمین هزینه‌های آن هست که با بهره‌گیری از کمک‌های مردمی، خیرین و سایر نهادهای همکار می‌توان این هزینه را تأمین کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار