مجوز استخدام 60 هزار نفر از خانواده ایثارگران در کشور صادر شد

اردبیل (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق آمار سازمان‌ اداری و استخدامی کشور مجوز ‌استخدام 60هزار نفر از خانواده ایثارگران صادر شده است.

کد مطلب: ۹۷۶۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مجوز استخدام 60 هزار نفر از خانواده ایثارگران در کشور صادر شد

مهدی ایزدی، معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش بررسی مشکلات امور ایثارگران استان اردبیل که در سالن شرکت مخابرات استان برگزار شد، اظهار کرد: طبق آماری که سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرده امسال مجوز 60هزار مجوز استخدام خانواده ایثارگران صادر شده است و عملیاتی شدن این موضوع به شکل کامل در دست اقدام است.

او افزود: اگر فرهنگ ایثارگری در جای جای جامعه در کلیه امور کشور رواج پیدا کند عمده مشکلات امروز حل و فصل خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: فرهنگ ایثارگری ارثی به یادگار مانده از شهدا، جانبازان و آزادگان است و مردم به‌خصوص مسوولان باید در امورات انجام شده از فرهنگ ایثار الگوبرداری کنند.

او تشریح کرد: سال گذشته زمانی که رهبر معظم انقلاب در مزار شهدا حضور داشتند یکی از خانواده‌های شهدا از یکسان‌سازی و آسیب‌رسانی به مزار شهدا گله داشتند که رهبر انقلاب دستور دادند دیگر قبور شهدا یکسان٬سازی نشود و مزار آن‌گونه باشد که خانواده‌های شهدا می‌خواهند.

ایزدی بیان کرد: طبق آماری که سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرده امسال مجوز 60هزار مجوز استخدام خانواده ایثارگران صادر شده است و عملیاتی شدن این موضوع به شکل کامل در دست اقدام است.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت:در پایان جنگ تحمیلی 220 هزار شهید، بیش از 560 هزار جانباز و 40 هزار آزاده برای کشور و انقلاب، جان و سلامتی خود را فدا کردند تا دشمن به ذره‌ای از خاک وطن دست درازی نکند و این در کل تاریخ ایران بی‌سابقه است.

او گفت: اگر قانون‌گذار به فرمان ده ماده‌ای که امام خمینی(ره) که برای تاسیس بنیاد شهید و خدمات‌دهی به ایثارگران صادر کردند توجه می‌کرد و بر این ده ماده تاکید داشت در حال حاضر وضیعت ایثارگران به مراتب بهتر بوده و با تشکیک و برداشت‌های گوناگونی از قانون روبرو نبودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار