برگزاری همایش علمی ،آموزشی دبیران تاریخ شهرستانهای استان تهران دراسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - هجدهمین همایش علمی ،آموزشی دبیران تاریخ شهرستانهای استان تهران با حضور معاون آموزش متوسطه،رئیس اداره تکنولوژی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران،مدیرو شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر درسالن فجر آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۶۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش علمی ،آموزشی دبیران تاریخ شهرستانهای استان تهران دراسلامشهر

در این نشست شفیع پور، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درسخنانی اظهار داشت:هر نظام آموزشی مدرن در دنیای امروز در صدد پیوند زدن فرزندان خود با ریشه و هویت آنها میباشد و به تعبیری آموزش و پرورش در پی اندیشه،ریشه و پیشه جهت دانش آموزان است.

او در ادامه افزود:میبایست تفکر دانش آموزان را به ریشه و هویت‌های فردی ،خانوادگی،شهری ،استانی و از همه مهمتر هویت ملی خودپیوند بزنیم تا به اهداف نظام آموزشی بهتر دست یابیم.

این مقام مسئول اذعان داشت: ما کشوری هستیم با بلندای تاریخ هفت هزار ساله و در دو دوران تاریخی مهم میبایست توجه بیشتری داشته باشیم که در دوره ای نهضت مشروطه و دوران کنونی انقلاب اسلامی و قانون اساسی که ضرورت دارد در کتب درسی ما با دیدگاه صاحبنظران انعکاس داشته باشد.

شفیع پور خاطر نشان کرد:اگر دانش آموزان ما با ریشه و هویت خود پیوند خورده باشند،قطعا در دوران بزرگسالی در هر جای دنیا باشند تاریخ کشور خود را فراموش نخواهند کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اظهار داشت:در شرایط کنونی کشورهم فرزندان ما در شرکتهای دانش بنیان در یک درصد خاک کشور که 9 درصد امکانات دنیا در آن موجود است افتخار آفرینی میکنند .

او گفت: ما فرزندان امام علی (ع) هستیم که در نامه به مالک اشتر همه نکات را بازگو کرد و در کنار آن مفاخری از جمله سعدی،حافظ و مولوی راداریم که میبایست نسل کنونی خود را به گذشته و آینده پیوند دهیم و به ایرانی بودن خود در جهان افتخار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار