فعالیت صد و بیست خانه قرآنی در شهرستان ری

شهرری(پانا)-رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت:هم اکنون دویست مبشر فرهنگی در مناطق شهری و روستایی شهرستان ری به اقامه نماز و راهنمایی مردم مشغول هستند.

کد مطلب: ۹۷۶۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت صد و بیست خانه قرآنی در شهرستان ری

حجت الاسلام علی کنگرلو در این رابطه اظهار داشت:صد و بیست خانه قرآنی شهری و روستایی برای آموزش رده های مختلف سنی و بیش از ده کانون فرهنگی و تبلیغی در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

او ادامه داد: جوانان مومن و متدین این شهرستان نیز در کانون‌ها پیرامون آسیبهای اجتماعی، روانشناسی، علوم قرآن مشغول تدریس هستند.

این مقام مسئول افزود: این اداره آمادگی خود را برای یاری و کمک به ادارات و ارگان‌ها و مردم علاقه‌مند به کار فرهنگی و تبلیغ دینی اعلام و از برگزاری هرگونه مراسم دینی و عرفانی استقبال می کند.

حجت الاسلام کنگرلو تصریح کرد: امسال پنجاه گفتمان دینی با حضور مدارس ناحیه یک و دو شهرستان ری برگزار شد و مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفت وامیدواریم نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با اشاره به اینکه سال گذشته سه هزار دانش‌آموز در این گفتمان‌های دینی مشارکت کردند و بیش ازصد گفتمان دینی در مدارس شهرستان ری برگزارشد، اضافه کرد: امسال نیز در مناسبت‌های مختلف ایام سال گفتمان‌های دینی با موضوعات مختلف و مناسبتی برای دانش‌آموزان برگزار می شود.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار