رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره :

می توانیم به جرات بگوییم منشاء بیشتر آسیب های اجتماعی فضای مجازی می باشد

شبانکاره،بوشهر(پانا)_جلسه مدیران با موضوع آسیب های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری و مقابله با آن برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۶۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
می توانیم به جرات بگوییم منشاء بیشتر آسیب های اجتماعی فضای مجازی می باشد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، جلسه مدیران منطقه با حضور رئیس و معاونین آموزش وپرورش، مسئول حراست، مدیران محترم مدارس منطقه و مهمان ویزه جلسه رئیس بانک آینده دشتستان کریمی با موضوع آسیب های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری و مقابله با آن برگزار گردید.

در ابتدا رئیس آموزش وپرورش منطقه با اشاره به اینکه دانش آموزان امانت گرانبهایی نزد ما هستند درباره آسیب های اجتماعی گفت: یکی از چالش هایی که ما همواره باید برای پیشگیری و مقابله با آن توجه داشته باشیم آسیب های اجتماعی است.

هوشنگ عباسی با بیان وجود انواع آسیب های اجتماعی(طلاق،خودکشی، اعتیاد،انحرافات جنسی) و آسیب های نوپدید(فضای مجازی) اظهار داشت: ما باید بیش از هر زمانی این آسیب ها را رصد کنیم وراهکارهای پیشگیری و مقابله با آنها را بکار ببریم زیرا خطر این آسیب ها فرزندان و دانش آموزان ما را به شدت تهدید می کند.

وی سپس بیان کرد: ما باید حساسیت بالایی درباره این مسائل داشته باشیم و حتی وجود یک مورد را مورد توجه قراردهیم زیر ممکن است همین یک مورد باعث سرایت به بقیه شود.

همچنین وی تاکید نمود: می توانیم به جرات بگوییم منشاء بیشتر آسیب های اجتماعی فضای مجازی می باشد که باید با رویکرد توانمند سازی عملکرد اولیا و دانش آموزان وارد بشویم و از بروز قسمت اعظم مشکلات جلوگیری کنیم.

در ادامه این مقام مسئول با تاکید بر راهکار سند تحول خاطر نشان کرد: ما اگر در مدارس تعلیم وتربیت دانش آموزان را براساس 6 ساحت اصلی برنامه سند تحول بنیادین انجام دهیم می توانیم جامعه ای عاری از هر نمونه از آسیب های اجتماعی داشته باشیم.

در ادامه جلسه معاون پرورشی و تربیت بدنی بیشتر در این باره مباحث و راهکارهایی ارائه نمود و همچنین در بخش دوم برنامه مهمان جلسه رئیس بانک آینده دشتستان کریمی در جمع مدیران مدارس حضور یافت و توضیحاتی در رابطه با اقدامات انجام شده توسط بانک آینده در تعامل با آموزش وپرورش ارائه نمود که مورد توجه شرکت کنندگان در جلسه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار