رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استانی یزد: انتخاب راه علمی و پژوهشی ، بهترین انتخاب برای ساختن فرداست

یزد (پانا) - رئیس سازمان ومدیریت و برنامه ریزی استان یزد در آیین اختتامیه نهمین جشنواره استانی جابرابن حیان درجمع دانش آموزان با اشاره به فعالیت علمی وپژوهشی دراین جشنواره گفت : فعالیت های شما نشانه این است که ازهم اکنون خود را برای ساختن جامعه فردا آماده کرده اید.

کد مطلب: ۹۷۶۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استانی یزد: انتخاب راه علمی و پژوهشی ، بهترین انتخاب برای ساختن فرداست

"سید مجتبی حسینی پور" افزود: تلاش شما برای رفع یک مشکل از خود ، خانواده و یا جامعه بسیارستودنی است و دراین مسیر راه علمی ، تحقیقاتی و پژوهشی را برگزیده اید که یک انتخاب بسیار درست و شایسته است .

" حسینی پور " اظهار امیدواری کرد هرروز برتعداد و گستره این گونه فعالیت ها درمدارس اضافه شود و دانش آموزان بیشتری درفعالیت های علمی وپژوهشی مشارکت داشته باشند.

وی از حمایت سازمان مدیریت وبرنامه ریزی از فعالیت های پژوهش وعلمی درمدارس خبرداد و افزود : هرچه این روند روبه رشد باشد مانیز با تامین اعتبار از آن حمایت می کنیم.

درادامه این مراسم از 170دانش آموز برگزیده استان در نهمین جشنواره علمی ، پژوهشی جابرابن حیان تقدیر شد .

درابتدای این مراسم معاون آموزش ابتدائی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد گزارشی از روند برگزاری این جشنواره را ارئه کرد .

"سعیده بهادرزاده " اظهار امیدواری کرد دانش آموزان با کسب مهارت های مختلف مدرسه خود رابه مدرسه زندگی تبدیل کنند و با علم وپژوهش و تحقیق با مشکلات مقابله نمایند .

دراین مراسم مدیرکل آموزش و پرورش ، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری ، معاونین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاون آموزش وپرورش استان و رئیس اموزش و پرورش تفت نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار