جریمه نقدی برای شکارچی متخلف در کاشان

کاشان (پانا) - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان گفت: به استناد رأی قطعی دادگاه شکارچی متخلف به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

کد مطلب: ۹۷۶۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
جریمه نقدی برای شکارچی متخلف در کاشان

حسین خادمی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: پرونده یک متخلف شکار و صید که اقدام به شکار یک رأس کل وحشی در زیستگاههای شهرستان کاشان نموده بود پس از طی مراحل دادرسی در دستگاه قضایی به پرداخت یکصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
وی افزود: پرونده نامبرده، پس از تحقیقات و بررسی های صورت گرفته با استناد ماده 358 قانون آیین دادرسی مدنی، در دادگاه بدوی منجر به صدور رای شد بود و دادگاه تجدید نظر نیز با تایید رای، شخص خاطی را محکوم کرد.
وی تصریح کرد: پس از دریافت شکایت مردمی نسبت به وضعیت غیراصولی بهره برداری چند باب معدن فعال، کارشناسان پایش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان با مراجعه به محل، کلیه معضلات زیست محیطی موجود را شناسایی کرده و ضرورت رفع فوری تخریب و آلودگی های را به بهره برداران ابلاغ کردند.
خادمی گفت: بعد از پایان مهلت قانونی و خودداری مسوولان معادن از دستور سازمان، نام واحد در لیست صنایع آلاینده ثبت شد و پرونده واحدهای متخلف همراه با مستندات قانونی به دستگاه قضایی فرستاده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار