برگزاری جلسه شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری در شیروان

شیروان (پانا) - جلسه شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت امیرالمؤمنین(ع) با حضور فرماندار، فرمانده، جانشین سپاه ناحیه شیروان، اعضای شورا و فرماندهان محترم پایگاه های مقاومت در محل سالن اجتمات این حوزه برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۶۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری در شیروان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حوزه حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهرستان شیروان در این جلسه گفت: در بسیج هر چقدر کار شود باز هم کم است و باید با استفاده از برنامه های ابتکاری نسبت به جذب و دلگرمی بسیجیان سعی شود و الحمدلله با همکاری اعضای شورا، فرماندهان و بسیجیان پایگاه های مقاومت این حوزه توانسته ایم مأموریت های بسیج را به نحو احسن مدیریت کرده و به پیش ببریم.

سروان پاسدار وحید قویدل با بیان اینکه با پای کار بودن همه اعضاء توانسته ایم یک بار در سطح کشور، دو بار در سطح استان و در هر سال نیز عنوان حوزه برتر را کسب نماییم افزود: بر اساس خط مشی که آقا تعیین می کنند، پشت سر روحانیت حرکت کرده و همچنین در این شورا از نظرات و پیشنهادات همه دوستان استقبال می شود.

وی با اشاره به محتوای سند انتظار بسیج گفت: فرماندهان پایگاه ها نسبت به پایش آمار اعضای بسیجیان خود در اسرع وقت اقدام نمایند که با راه اندازی سامانه ناب در آینده نزدیک باید تمامی فعالیت های بسیجیان در این سامانه ثبت شود چون همه خدمات قرار است بر اساس این سامانه به بسیجیان ارائه خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حوزه حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهرستان شیروان در پایان مطالبی را در رابطه با پایش لیست بسیجیان فعال، عادی، انتقال یافته، بازنشسته و ... ، تحویل و تکمیل فرم لبیک توسط اعضاء، مشخص نمودن سه اولویت کاری همراه با مشخصات فردی، تکمیل چارت شورای پایگاه ها جهت جابجایی و صدور احکام مسئولیت سالانه و اطلاع رسانی به صورت پیامک به بسیجیان و ... جهت حاضرین ارائه نمود.

حجت الاسلام مرادیان از اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیز در این جلسه با اشاره به برخی آیات و روایات گفت: اگر حواس انسان جمع نباشد ممکن است بسیاری از اعمالش تباه شود.

وی با قرائت آیه 33 سوره محمد(ص) افزود: اگر می خواهید اعمالتان باطل نشود از خدا و رسول خدا پیروی کنید و صدقه ای که به نیازمند می دهید همراه با منت و آزار نباشد.

مرادیان بی ادبی نسبت به پیامبر(ص) و رهبران الهی، عجب و حسد، شرک به خداوند متعال و ریا را از دیگر باطل کنندگان اعمال انسان ها برشمرد و اظهار داشت: حسد اعمال انسان را نابود می کند همچنان که آتش هیزم را از بین می برد و شرک خفی و آشکار به خداوند هم از گناهانی است که خداوند به سختی آن را می بخشد و ریا نیز از خانواده شرک است و کسانی که اموال خودشان را با انفاق نشان می دهند که مردم ببینند نیز موجب تباهی اعمال انسان می شود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار