فرمانده سپاه ناحیه شیروان:

ما باید بستر را برای حضور تمام بسیجیان فراهم کنیم

شیروان (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه شیروان در جلسه شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت امیرالمؤمنین(ع) که با حضور فرماندار، جانشین سپاه ناحیه شیروان، اعضای شورا و فرماندهان محترم پایگاه های مقاومت در محل سالن اجتمات این حوزه برگزار گردید گفت: بسیجیان می توانند در 9 عرصه جهادی، دفاعی، امنیتی، سازندگی، فرهنگی، اجتماعی، امدادرسانی و بهداشت، ورزشی، علمی و پژوهشی در بسیج فعالیت نمایند.

کد مطلب: ۹۷۶۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ما باید بستر را برای حضور تمام بسیجیان فراهم کنیم

سرهنگ پاسدار حسین اکبری در این جلسه افزود: 22 قشر مختلف در بسیج ما فعالیت می کنند که یکی از توانمندترین و قوی ترین اقشار، بسیج ادارات شهرستان شیروان است که تابلوهای اهداء شده به این حوزه گواه حضور و فعالیت های شما عزیزان است.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج در ادارات عصای دست و کمک کننده مؤثر برای رئیس آن اداره است گفت: اگر یک استاد دانشگاه یک مقاله می نویسید یا یک هنرمند یک کار هنری ایجاد می کند باید به عنوان ثبت سوابق سالانه در پرونده آنان ثبت شود.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان در پایان اظهار داشت: افزایش قیمت بنزین با هدف جلوگیری از مصرف بی رویه و واردات آن ضرورت داشت و باید قیمت آن اصلاح می شد که در این زمینه ورود حضرت آقا برای لزوم اجرای این تصمیم بسیار بجا بود.

در پایان دکتر علی آرمیده و مهدی عظیمی به عنوان فرماندهان پایگاه های مقاومت شهید فیاض بخش شبکه بهداشت و درمان و حبیب بن مظاهر شهرداری و آقایان علیرضا دامن خورشید، علی سیاح، یاسین ثابتی و عقیل آریان فر نیز به عنوان معاونین برنامه ریزی و مالی، علمی و پژوهشی، بسیج سازندگی و فرهنگی و اجتماعی حوزه ادارات امیرالمؤمنین(ع) شهرستان شیروان به حاضرین معرفی و احکام مسئولیت نیز به آنان اهداء گردید.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار