کارشناس پیشتازان شهرستان لنده: 75 درصد جمعیت دانش آموزی لنده عضو پیشتازان شده اند

یاسوج (پانا) - دوره توانمندسازی مدیران و مربیان پیشتاز شهرستان لنده با حضور مرادی رئیس سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد و جاویدان رئیس اداره آموزش و پرورش لنده برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۶۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کارشناس پیشتازان شهرستان لنده: 75 درصد جمعیت دانش آموزی لنده عضو پیشتازان شده اند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لنده، در ابتدای این برنامه معاون پرورشی و بربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: این دوره‌ی آموزشی با حضور 100 نفر از مربیان جدید الورود به منظور آشنایی آنان با مهارتی تشکیلاتی برگزار شده است.

محمدی اظهار کرد: به کلیه مربیان در پایان دوره آموزشی پس از شرکت وموفقیت در آزمون مربوطه ، گواهی ضمن خدمت 24 ساعته اعطا خواهدشد.

در ادامه برنامه رئیس سازمان دانش آموزی استان با بیان این که مهم‌ترین اهداف این دوره توانمندسازی و بالا بردن سطح دانش و مهارت مربیان پیشتاز است ،خاطر نشان کرد: مهارت‌آموزی یکی از رسالت‌های اصلی سازمان دانش‌آموزی است.

سید نظام مرادی با اشاره به اینکه استان ما در زمینه جذب دانش آموزان پیشتاز در کشور جزو رتبه های برتر است گفت: شهرستان لنده با تلاش های محمدی معاونت پرورشی و نعمتی کارشناس مشاوره و فرهنگی جزو شهرستان های برتر استان است که زحمات ایشان جای تقدیر و تشکر دارد.

سپس کارشناس فرهنگی هنری و مشاوره اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده به اعلام عملکرد حوزه کاری خود و تعداد دانش آموزان و مربیان جذب شده در شهرستان لنده در سال جدید تحصیلی و در مقاطع مختلف پرداختند.

نعمتی با بیان اینکه 75 درصد جمعیت دانش آموزی لنده عضو پیشتازان شده اند، اظهار کرد: به دلیل عدم دسترسی همه مدارس به اینترنت، نداشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لازم، عدم آشنایی و اگاهی کافی مدیران و مربیان از سامانه جذب متاسفانه نتواستیم کل جمعیت دانش آموزی شهرستان را به عضویت تشکیلات پیشتازان دربیاوریم.

او گفت: در سال تحصیلی 99-98 تعداد 88 نفر مدیر، 289 نفر مربی و دو هزار 932 نفر دانش آموز در شهرستان لنده با ثبت اطلاعات خود در سامانه جذب به عضویت پیشتازان در آمدند.

در این جلسه توانمندسازی، مربیان پیشتازی که در سامانه Pishtaz.irsto.ir ثبت نام کرده و گروه تشکیل داده اند، مهارت های تشکیلاتی مانند هویت سازمانی، فریادهای شادی، امداد و نجات و گره زنی را زیر نظر مدرسین کشوری استاد مختاری و کمالی آموزش دیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار