امام جمعه موقت فیروز کوه: فتنه اخیر ماهیت دشمن را برای ما روشن تر کرد

فیروز کوه (پانا) - امام جمعه موقت شهرستان فیروزکوه در خطبه های نماز جمعه گفت: به دو قشر حوزه و دانشگاه که سند افتخار کشور ایران هستند مباهات می کنیم.

کد مطلب: ۹۷۶۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت فیروز کوه: فتنه اخیر ماهیت دشمن را برای ما روشن تر کرد

حجت الاسلام سراج امام جمعه موقت فیروزکوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: بلایی که امروز جامعه ما را تهدید می کند روحیه اشرافی گری در خانوادههای مرفه است که باعث اسراف می شود، که شما خودتان نمونه هایش را شاهد هستید که جامعه چگونه به سمت اشرافی گری سوق پیدا می کند، قرآن کریم مسرفین را برادر شیطان می داند.

او در ادامه با اشاره به هفته وحدت دانشگاه و حوزه خاطر نشان کرد: به دو قشر حوزه و دانشگاه که سند افتخار کشور ایران هستند مباهات می کنیم و شهید مفتح بنیان گذار وحدت میان دانشگاه و حوزه بود.

این مقام مسئول در خصوص انتخابات مجلس بیان داشت: ما به نماینده ای نیاز داریم که در مجلس برنامه‌های زیبایی داشته باشد و قانون گذار باشد، اگر چه یک شخص به عنوان نماینده یک منطقه انتخاب می شود اما نمایندگی یک کشور را باید عهده دار باشد، نماینده ای نمی خواهیم که وارد جناح بازی شود زیرا این امر ضرباتی است که به کشور وارد می شود.

امام جمعه موقت فیروزکوه در خصوص فتنه اخیر در کشور گفت: اسلام ناب محمدی در ادوار تاریخ دشمن داشت و تا ظهور هم دشمن دارد، اسلامِ منهای امامت که دشمن ندارد و حتی مورد حمایت شیاطین هم قرار می گیرد، این اسلام امامت است که دشمن دارد، از روزی که مسیرِ خلافت در برابر امامت قرار گرفت دشمنانِ امامت چهره های خود را گاهی در لباس دین و گاهی در لباس ما فوق دین نشان دادند .

حجت الاسلام سراج افزود: امروز دشمنان امامت در زیرِ چترِ حمایت صهیونیستها و استکبار جهانی با اسلام ناب می جنگند، به هیچ وجه با وهابیت دشمنی ندارند زیرا وهابیت آلت دستِ استکبار است، از روزی که ولایت فقیه در این کشور رسمیت یافت استکبار با جنگ با اسلام آمد و شخصیتهای ارزشی ما را که هر یک امتی بودند از ما گرفتند و به جرم عشق به امامت به شهادت رساندند، حوادث اخیر ماهیت دشمن را برای ما روشن تر کرد که امامت و فقاهت را نشانه گرفتند.

اوخِطاب به استکبار جهانی اظهار داشت: مزدورانی که در داخل کشور کمین کردند بدانند که ایرانِ امروز ایران امامت است و ایران عصر قجر نیست که ذخایر این مملکت را غارت کنند و ایران را در قحطی قرار دهند که در یک مدتی کوتاهی نُه میلیون جمعیت این کشور از گرسنگی و بیماری جان بسپارند.

این مقام مسئول افزود: ایرانِ امروز ایرانِ زمانِ پهلوی نیست که با یک تَشَر شما،بحرین و کوههای آرارات و صحراهای سیستان و بلوچستان را تقسیم کنند و منافع این کشور را به یغما ببرند، ایرانِ امروز قدرتمند و با حاکمیت ولایت فقیه، مردم این کشور تا نابودی استکبار و دفع ظلم و ستم لحظه ای آرام و ساکت نبوده و تا نابودی دشمنان با تمامِ وجود می جنگند.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار