المپیاد رویش، موثر در شکل گیری شخصیت و آینده دانش آموزان

شیراز(پانا) - رشته های تک نفره المپیاد رویش در آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز با حضور 1400 نفر شرکت کننده در دو روز در شیراز برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۶۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد رویش، موثر در شکل گیری شخصیت و آینده دانش آموزان

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز، فلسفه کلی فعالیت‌های فوق برنامه آموزش و پرورش را فرصتی برای بروز استعداد دانش آموزان دانست و گفت: در این المپیاد بازی‌هایی با عنوان فکری برگزار می‌شود که تاثیر بسزایی در آینده دانش‌آموزان دارد.

ملک قیصر شهریاری از در نظر داشتن تشویقی و تقدیر از مربیان المپیاد خبر داد و افزود: از بازخورد های این المپیاد می‌توان به کمک در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان و توانمندی اجتماعی آنها اشاره کرد.

شهریاری پس از بازدید از نحوه برگزاری این المپیاد در سطح ناحیه ابراز خوشحالی کرد و ادامه داد: سازمان دانش آموزی ناحیه یک با برنامه‌ریزی خوب و هدف‌گذاری مناسب، زمینه ای فراهم کرده که هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی برنامه‌ای بی نقص به اجرا درآمده است.

کارشناس سازمان دانش آموزی ناحیه یک نیز با بیان اینکه امسال استقبال پر شوری برای شرکت در المپیاد داشته‌ایم افزود: بعد از برگزاری المپیاد درون مدرسه‌ای که حدودا یک سوم هر مدرسه متقاضی بودند در کل 1400 شرکت کننده در رشته‌های تک نفره و 600 شرکت کننده در رشته دومینو داشتیم.

فاطمه عظیمی در ادامه گفت: رشته های تک نفره المپیاد رویش در سطح ناحیه در 4 سانس برگزار شد که 370 نفر شرکت کننده ابتدایی و 350 نفر متوسطه دختر و 470 نفر شرکت کننده ابتدایی و 170 نفر متوسطه پسر داشت.

او از تجلیل و تقدیر از رتبه های اول تا سوم هر رشته در آخر هر دور بازی خبر داد.

المپیاد بازی های فکری، سرگرمی رویش در سطح ناحیه 1 در کانون شهید دعایی شیراز برگزار شد و شرکت کنندگان در 12 رشته از بازی‌های فکری از جمله دومینوتاپلینگ،دومینو برج، جنگا، روبیک، پنتاگو، اتللو، لیوان چینی، ریورسی و بلاک‌آس با هم به رقابت پرداختند.

خبرنگار: ریحانه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار