معاون توسعه مدیریت وزیر میراث فرهنگی:

۶ میلیون گردشگر خارجی به ایران سفر کردند

سمنان (پانا) - معاون توسعه مدیریت وزیر میراث فرهنگی گفت: طی هفت ماهه نخست سال جاری نزدیک به شش میلیون گردشگر خارجی به ایران سفر کردند.

کد مطلب: ۹۷۶۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
۶ میلیون گردشگر خارجی به ایران سفر کردند

محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت وزیر میراث فرهنگی در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی مجموعه گردشگری و فرهنگی سرخه بابیان اینکه طی هفت ماهه نخست سال جاری نزدیک به شش میلیون گردشگر خارجی به ایران سفر کردند، گفت: این مهم نشام دهنده این است که باید به موضوعات و زیرساخت‌های گردشگری توجه ویژه داشت.

وی بابیان اینکه دنیا طی ۱۰ سال اینده، ۳۰ درصد از گردش مالی خود را از بخش گردشگری خواهد داشت، افزود: بر همین اساس امروز کشور‌های مختلف در امر زیرساخت‌های گردشگری، فعالیت‌های بسیار خوبی را در دستور کار قراردادند.

خیاطیان بابیان اینکه به خدمت گرفتن و توجه به موضوعات میراث فرهنگی و صنایع‌دستی در امر گردشگری از برنامه‌های کاری این وزارتخانه است، افزود: کشور ما با موهبت‌های الهی که در دل خود جای‌داده است، ظرفیت بسیار بالایی را در مباحث گردشگری دارد.

معاون توسعه مدیریت وزیر میراث فرهنگی بابیان اینکه هر طرح گردشگری که در راستای توسعه این صنعت در استان مورد تصویب قرار بگیرد، از سوی وزارتخانه تامین منابع مالی خواهد شد، اضافه کرد: امیدواریم این پروژه ارزشمند تا پایان دولت به بهره‌برداری رسیده و در خدمت مردم استان و کشور قرار گیرد.

خیاطیان بابیان اینکه امروز علی رغم همه تحریم‌های ظالمانه آمریکای جنایتکار، عدد گردشگری رو به فزونی و صنعت گردشگری کشور در حال توسعه است، تصریح کرد: امروز بیش از یک هزار و ۹۰۰ واحد اقامتی بومگردی طی دو سال اخیر در کشور احداث و به بهره‌برداری رسید که امری بسیار ارزشمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار