پاپایی مطرح کرد: لزوم اعتمادسازی بین آموزش و پرورش و مردم

تهران (پانا) - مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد و تجاری وزارت آموزش و پرورش بر اعتمادسازی هر چه بیشتر بین آموزش و پرورش و مردم و دخیل‌کردن ذی نفعان در نظارت، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۷۶۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
پاپایی مطرح کرد: لزوم اعتمادسازی بین آموزش و پرورش و مردم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ رسول پاپایی مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد و تجاری وزارت آموزش و پرورش در صد و نود و دومین جلسه شورای آموزش و پرورش تهران؛ با اشاره به گستردگی حوزه اجرا و نظارت شوراهای آموزش و پرورش گفت: نگاه و انتظار امروز خانواده‌ها فقط آموزش سواد صرف به دانش‌آموزان نیست.

او تهران را دارای نقش الگویی برای سایر استان‌ها دانست و افزود: قانون شوراها، کمک شایانی به مدیران در اجرای فعالیت‌ها می‌کند.

مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد و تجاری با بیان اینکه آموزش و پرورش 46 میلیون مخاطب مستقیم دارد گفت: مشارکت به عنوان یک پدیده لازم در مدیریت مطرح است.

پاپایی بر اعتمادسازی هر چه بیشتر بین آموزش و پرورش و مردم و دخیل‌کردن ذی نفعان در نظارت، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد.

این جلسه با حضور فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان تهرات؛ محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر؛ شهرداری و سایر نهادهای مرتبط در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

همچنین در این جلسه شهریاری معاون سوادآموزی؛ دُری معاون آموزش متوسطه؛ بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران به بیان نظرات و گزارش فعالیت حوزه‌های کاری خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار