جشن تولدی متفاوت برای یک شهید مدافع حرم

یزد(پانا) - گروهی از دانشجویان یزدی به مناسبت بزرگداشت زادروز یکی از شهدای مدافع حرم اقدم به توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان کردند.

کد مطلب: ۹۷۶۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن تولدی متفاوت برای یک شهید مدافع حرم

گروهی از دانشجویان پردیس حضرت فاطمه الزهرا (س) یزد در حرکتی خود جوش زادروز محمودرضا بیضایی؛ یکی از شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

این دانشجویان طبق قرار سه ساله خود امسال نیز گرد هم آمدند تا به قول خودشان تولد دوست آسمانی خود را روی این کره خاکی برگزار کنند، هرچند در دورهمی خود، ایده‌های زیادی برای نحوه برگزاری مراسم مطرح کردند.

اما در نهایت همه اعضای این گروه دانشجویی بر اجرای یک ایده هم پیمان شدند و آن ایده، تهیه چند بسته غذایی و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند بود.

این بانوان دانشجو، پنج بسته غذایی شامل؛ ماکارونی، بیسکویت، روغن، سویا، حبوبات، تن ماهی و ... کردند اگرچه تعداد بسته‌های غذایی به ظاهر کم بود، اما اهداف و نیت‌های خیرخواهانه زیادی پشت تصمیمشان بود که یکی از بزرگ‌ترین نیت هایشان نشاندن لبخند بر لبان خانواده‌های نیازمندبه مناسبت میلاد شهید بیضایی بود؛ و در نهایت لحظه موعد فرا رسید و بسته‌های غذایی را بین پنج خانواده نیازمند توزیع کردند.

اگر از لبخند و دعای خیر این خانواده‌ها بگذریم، اما برای این خانواده‌های نیازمند و کودکانشان تولد این شهید مدافع حرم همیشه به یادگار خواهد.

شهید محمودرضا بیضایی در روز ۱۸ آذر ماه سال ۱۳۶۰ در خانواده‌ای مذهبی و دارای ریشه روحانیت در تبریز متولد شد و در بیست و نهم دی ماه ۹۲ همزمان با سالروز میلاد پیامبر (ص) در اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار