دیدار صمیمی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری با مدیر کل صدا و سیمای استان

شهرکرد (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به همراه گروه رسانه ای اتحادیه با مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد

کد مطلب: ۹۷۵۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار صمیمی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری با مدیر کل صدا و سیمای استان

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری، در ابتدای این نشست جهانبازی ضمن اشاره به رسالت اصلی انجمن های اسلامی گزارشی از مهمترین فعالیت های این تشکل در سطح مدارس ارائه نمود.

تعامل بیشتر با صدا و سیما جهت انعکاس خبری و رسانه ای از فعالیت های اتحادیه، همکاری در تهیه و تولید محتوای دانش آموزی و دیگر موضوعات مرتبط با فعالیت های اتحادیه انجمن های اسلامی از مهمترین محورهای گفت و گوی جهانبازی و افشاری نیا مدیر کل صدا و سیمای استان بود.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان به تشریح نقاط مشترک و ظرفیت های موجود در اتحادیه و صدا و سیما پرداخت و افزود: استعدادهای دانش آموزان در زمینه های مختلف رسانه ای و سایبری یکی از مهمترین ظرفیت های موجود در نوجوانان مستعد در این حوزه می باشد.

مدیر کل صدا و سیمای استان نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در راستای کار تربیتی در حوزه دانش آموزی، نوجوانان و جوانان، گفت: صدا و سیما به هم فکری و هم افزایی با اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان جهت انجام هر چه بهتر رسالت خود در حوزه نوجوانان و جوانان نیاز دارد.

افشاری نیا ضمن اشاره به ظرفیت های خوب مجموعه اتحادیه انجمن های اسلامی استان مخصوصا" در زمینه هیئت دانش آموزی انصارالمهدی (عج)، افزود: مهمترین وظیفه جامعه آموزشی ما تربیت صحیح نسل جوان در ابعاد مختلف دینی، علمی و فرهنگی است که بحمدالله اتحادیه استان در این حوزه عملکرد موفقی داشته است.

در انتهای این جلسه اعضاء کارگروه رسانه ای اتحادیه نیز به بیان پیشنهادات و نظرات خود در زمینه تولید محتوای دانش آموزی پرداختند.

گفتنی است مقرر شد، جلسه ای ویژه با حضور معاونین مرکز صدا وسیمای استان جهت بررسی پیشنهادات و ارائه راه کارهای تولید محتوای رسانه ای دانش آموزی تشکیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار