هدفگذاری بهبود و ارتقا جایگاه ایران در بازارهای جهانی در بیستمین نمایشگاه تلکام

تهران (پانا) - بهبود و ارتقا جایگاه ایران در بازارهای جهانی و حضور در نمایشگاه های بین المللی با تفاهم نامه چند جانبه اتحادیه صادر کنندگان صنعت مخابرات ، سندیکای صنعت مخابرات ایران و با حضور آژانس بین المللی نمایشگاه ها (WEA (وگروه EXCHION و پاویون هند در نمایشگاه تلکام پالس 26 آذر 98،به همت سندیکا و اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران ، نمایشگاه بین المللی تهران میزبان رویداد مهم نمایشگاهی خواهد بود .

کد مطلب: ۹۷۵۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
هدفگذاری بهبود و ارتقا جایگاه ایران در بازارهای جهانی در بیستمین نمایشگاه تلکام

این رویداد که با تدابیر جهرمی وزیر ارتباطات و تلاش‌های بهمن حسین‌زاده، مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، مجموعه‌های ذیربط وزارت صمت، سندیکا و اتحادیه ، نمایشگاهی متفاوت تجربه خواهد شد .

این تغیر نگاه در برگزاری نمایشگاه تلکام که بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه ICT کشور می باشد زمانی در برنامه کار سندیکا و اتحادیه قرارگرفت که وزیر ارتباطات با بیان اینکه با تغیر مدل نمایشگاه ، نمایشگاه را به فضایی تبدیل کنیم که برای گفتگو بین شرکتهای تولیدکننده و مصرفکنندهها که اپراتورها و شرکتهای دیگر هستند مورد استفاده قرار گیرد و چه بخش حاکمیت و چه شرکت ها و اپراتورها و دانشگاهها در فضایی شبیه نمایشگاههای ظرفیت بتوانند در کنار همدیگر با هم گفتگو کنند.

در این راستا و طی نشستی که چهارشنبه20 آذر 98 با حضور مهندس رستگار دبیر و عضو هیئت مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران ، دکتر داود ادیب رییس هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و Quaim Syed. Mr مدیر عامل منطقه آسیا HQ Group WEA( هنگ کنگ( و در راستای روابط تجاری عالی بین فعاالن اقتصادی هند و ایران انجام پذیرفت ، گروه EXCHION و اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و سندیکای صنعت مخابرات ایران برای تقویت روابط علمی - تحقیقاتی و تجاری و تقویت جایگاه ایران در نمایشگاه های بین المللی با استفاده از شبکه گسترده جهانی EXCHION تصمیم به همکاری با یکدیگر گرفتند.

در این نشست پیش‌نویس تفاهم‌نامه امضا گردید و مقرر شد در نمایشگاه تلکام پالس که از تاریخ 26 لغایت 28 آذر ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد نسبت به تبادل تفاهم‌نامه اقدام نمایند.

بیستمین نمایشگاه تلکام پلاس 98 که با رویکردی کاملا متفاوت با نمایشگاه های 19 دوره پیشین و با راهبری سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صمت برگزار میگردد و در این نمایشگاه ضمن رونمایی 64 محصول فناورانه در حوزه ICT تعداد 20 میز تخصصی گفتگو و 22 ورک شاپ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود .

برخی از ورک شاپ های نمایشگاه تلکام پلاس GAMIFICAYION یا تعریف بازی انگاری ، سامانه پلاریس( شناسایی و اندازه گیری پارامترهای شبکه سلولار جایگزین محصول TEMS( ، شبکه دسترسی رادیویی مبتنی بر استاندارد نسل پنجم مخابراتی ، سامانه ارتباطات بیسیم TOP- TALK ، ماژول NB IOT ، رویکردهای نوین در کنترل و مدیریت شبکه SDN CONTROLLERS ، THE ROAD OF 5G MOBILE COMMUNICATION ، IOT صنعتی ، تاریخچه ای از هوش مصنوعی و بلاک چین و جهش به سمت انقلاب صنعتی پنجم ، هوش مصنوعی(چالش ها و فرصت ها و کاربردهای آن ) ، تاثیر هوش مصنوعی در استراتژی خدمات مشتریان ، کاربرد هوش مصنوعی در پردازش متن و مراکز تماس ، بلاک چین و صنعت مخابرات ایران ، رمز ارزها و بازارهای مالی جهان با رویکرد شبکه بلاک چین ، IBWS FARAZ NETWORK & CONVERGE ، تجزیه و تحلیل کسب و کار با استفاده از استاندارد BABOK - V3 ، HIGH QUALITY MANUFACTURING FOR WORLD- CLASS COMPANIES و بررسی شرکت های بزرگ بین المللی مخابراتی ، جایگاه مشاورین فناوری اطلاعات در صنعت ICT ، نقش فن آوری اطلاعات در صنعت حمل و نقل ، امنیت تردد ، جذب توریست بوده و همچنین در این نمایشگاه پنل IEEE ایران ، شاخه صنعت در روز دوم نمایشگاه به عنوان بکی از دستاوردهای برتر این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

گفتنی است که در نمایشگاه تلکام پالس کشور هند دارای پاویون اختصاصی بوده و در ایام برگزاری نمایشگاه شرکت های هندی جلسات متعددی را با شرکت های حوزه ICT خواهند داشت و همچنین یک ورک شاپ S.A . Riza مهندس آقای توسط Alliance Global System & Solutions شرکت توسط آموزشی Wasti برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار