ابلاغ شیوه‌نامه برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان کشور

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از ابلاغ شیوه‌نامه برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان کشور(جشنواره فرهنگی هنری فردا) و چهارمین جشنواره دانایی توانایی (کتابخوانی دانش‌آموزان سراسر کشور) به مناطق خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۵۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ شیوه‌نامه برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان کشور

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهارداشت: در راستای اجرای کد (1-8) برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور و همچنین کد (3-8) برگزاری جشنواره دانایی توانایی (مسابقات کتابخوانی دانش‌آموزان سراسر کشور)،شیوه‌نامه برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی و هنری در قالب کتاب «راهکارنامه» ابلاغ می‌گردد.

او در ادامه افزود: با عنایت به سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش مبنی بر رویکرد مدرسه‌محوری در اجرای فعالیت‌ها و برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و رویکرد تحول آفرین در تربیت هنری و زیبایی شناختی و همچنین به‌روز رسانی برنامه‌های حوزه فرهنگی و هنری و تطبیق این برنامه با نیازهای دانش‌آموزان شیوه نامه اجرایی «جشنواره فرهنگی و هنری فردا» به همراه «جدول زمان بندی اجرایی مراحل مختلف جشنواره فردا» ارسال می‌شود.

صیدلو از مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق خواست تا ضمن اجرای دقیق مفاد شیوه نامه، اقدامات لازم برای اجرای آن در مرحله مدرسه و منطقه انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار