آغاز طرح زمستانه دستگاه‌های خدمات رسان خراسان شمالی 

بجنورد (پانا) -فرمانده انتظامی خراسان شمالی از آغاز اجرای طرح زمستانه دستگاه های خدمات رسان جاده ای این استان با برگزاری یک رزمایش در بجنورد خبر داد و گفت: این طرح از امروز آغاز شده و تا بیستم اسفندماه برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۷۵۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح زمستانه دستگاه‌های خدمات رسان خراسان شمالی 

سردار مظاهری اظهار داشت: در قالب این طرح نیروهای پلیس راه استان در چهار گردنه امین الله، جوزک، اسدلی و تنگه ترکمن مستقر می شوند.

وی با اشاره به آماده باش هفت تیم خودروی پلیس، گفت: ۶ پاسگاه پلیس راه نیز با بهره گیری از ۴۲ تیم خودروی با ۱۴۴ نفر نیروی انسانی نسبت به پوشش همه راه های استان اقدام می کنند.

وی گفت: در طرح زمستانه پارسال در مجموع ۶۴۰ فقره تصادف فوتی و جرحی در سطح جاده های استان روی داد که ۴۰ نفر بر اثر آن کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن، ۱۸ درصد افزایش داشت.

وی اظهار داشت: با وجود افزایش جانباختگان سوانح جاده ای زمستانه، آمار کل سوانح جاده ای استان در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ حدود ۱۳ درصد کاهش داشته است.

مظاهری با بیان اینکه خراسان شمالی یکی از استان های برتر در کاهش مرگ و میرهای جاده ای است، افزود: البته کوهستانی بودن استان و وقوع بارش های باران و برف زمستانی، میزان حوادث و تلفات جاده ای را افزایش می دهد.

وی اظهار داشت: در طرح زمستانه سال ۹۷، ۳۷ نفر از شهروندان و در زمستان ۹۶ نیز ۲۷ نفر در حوادث جاده ای خراسان شمالی جان خود را از دست دادند.

سردار مظاهری با بیان اینکه در طرح زمستانه پارسال ۱۰۸ هزار و ۷۳۸ فقره برگ جریمه برای رانندگان خاطی صادر شده بود، گفت: در شاخص اعمال قانون نیز در مقایسه با سال ۹۶، سه درصد رشد داشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار